ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

Post-apocalyptic Beach Buggy

<< < (3/9) > >>

Kostis Pap:
Λίγο πονεμένη ιστορία. Ήταν ένα δίχτυ από συσκευασία νομίζω για άνθη αλλά τελικά οι ίνες δεν ήταν κολλημένες μεταξύ τους αλλά μόνο πλεγμένες. Που σημαίνει ότι σε μικρά κομμάτια όπως αυτό που έκοψα δεν ήταν σταθερό και χρειάστηκε να τις κολλήσω με κυανοακρυλική. Κατά τα άλλα, βάψιμο με μαύρο και rust primer (το πλαστικό ήταν κόκκινο) και μετά λίγο steel. Οπότε το υπόλοιπο κομμάτι από το δίχτυ πήγε στον κάλαθο. Κράτησα μόνο όσο είχα προετοιμάσει με βαφή για να συμπληρώσω το buggy.

KWSTAS:
Μπορούσες να βάλεις από πλαστική σίτα
όπως έκανα με το πεσμένο πλέγμα.

Kostis Pap:
Thx for the tip. Στο επόμενο.

τζανακακης θανασης:

--- Παράθεση από: Kostis Pap στις Οκτωβρίου 08, 2021, 12:20:58 πμ ---Ηρωικό καλούπι 1971

Δεν έχει πολλά κομμάτια αλλά πάντως δεν έχει φλας παρά το μισό αιώνα ζωής. Η εφαρμογή είναι ΟΚ για Airfix vintage.
Έπεσαν τα βασικά χρώματα και ποζάρει μαζί με ορισμένα στοιχεία που φλερτάρουν να μπουν.

Τοποθετήθηκε το αντι-ζόμπι πλέγμα στο παρμπρίζ.
Και προχωράμε...

--- Τέλος παράθεσης ---


Παρακολουθω με ενδιαφερον και εγω ...

Kostis Pap:
Μερικές φωτογραφίες από την πρόοδο της κατασκευής σε διάφορα στάδια. Τα περισσότερα κομμάτια δεν είναι κολλημένα αλλά πρόχειρα τοποθετημένα και έτσι δεν στέκονται σωστά στη θέση τους. Είναι "για επίδειξη μόνο".






Βασικά έχω αρχίσει να το βαριέμαι λίγο...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση