ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

Post-apocalyptic Beach Buggy

(1/9) > >>

Kostis Pap:
Λοιπόν, αυτό το αρχαίο της Airfix (1971) που επανακυκλοφορεί μου έκανε κλικ για ένα post apocalyptic διόραμα. Δυστυχώς είναι στην 1/32 αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρω να το συνδυάσω με στοιχεία από την 1/35 καθώς η απόκλιση δεν είναι πολύ μεγάλη. Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα πώς θα είναι η τελική σύνθεση. Απλώς αρχίζω να συναρμολογώ και πιστεύω ότι θα με οδηγήσει μόνο του.


sluff:
Ενδιαφέρον θα έχει...Καλή συνέχεια! ::salut::

KWSTAS:
Μηδαμινές διαφορές. Αναμένω.

Kostis Pap:
Τίποτα ενδιαφέρον ακόμη. Είμαι απλά στη φάση της συναρμολόγησης. Παρότι πενήντα ετών το καλούπι, το κιτ δεν έχει φλας, προβληματικά pin marks ούτε σημαντικά προβλήματα εφαρμογής. Έχει βέβαια ένα θέμα στο δάπεδο όπου στην πάνω μεριά φαίνονται το Airfix και το 1971 αλλά φεύγουν εύκολα με λίγο γυαλόχαρτο (λυπάμαι όμως να το κάνω!). Τα δε ελαστικά δεν έχουν καθόλου χάραξη σαν να είναι για formula 1. Δεν ξέρω αν αυτό δικαιολογείται από τη χρήση σε άμμο.


sluff:
Τα λάστιχα νομίζω δικαιολογούνται χωρίς πέλμα,λόγω φθοράς και πολυχρόνιας χρήσης σε post apocalyptic περιβάλλον! :mrgreen:
Όσο πάει και μου κεντρίζει το ενδιαφέρον ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση