Ο τίτλος σχετίζεται με 2 διαφορετικά θέματα που έχω απορία ..
1) Η φωτό από κάτω βγαίνει από έναν badger 200G , ο οποίος τελευταία στις χαμηλές πιέσεις βγάζει αυτές τις διακεκομμένες γραμμές.
Ανεβάζοντας λίγο πίεση , τα αποτελέσματα διορθώνονται..

Υποψιάζομαι καθαρισμό χρειάζεται (εχω να τον λύσω για πλήρες καθάρισμα εδω και καμμια 10ρια βαψίματα

), αλλά θα'θελα τη γνωμη σας μιας και πιθανώς να σχετίζεται με την επόμενη ερώτηση ..
2) Η 2η ερωτηση ειναι οτι το κομπρεσέρ μου (AS-186) οταν το βάζω στα 10 PSI και σταθεροποιηθεί η βελόνα του, τότε αμέσως μετά το 1ο πάτημα σκανδάλης, πέφτει στο 0 και ...τέλος ψεκάσματος..

Πρέπει να ανεβάσω πίεση πάνω από τα 10 PSI για να ψεκάσει ..
Τις πταίει ;

Η αλήθεια είναι ότι δεν ειχα προσπαθήσει παλιότερα οπότε δεν ξέρω αν ίσχυε το ίδιο από πάντα.... απλά προσπαθωντας τελευταία να πειραματιστώ με λεπτές γραμμές ανακάλυψα τα παραπάνω προβλήματα..
