Αποστολέας Θέμα: Διακεκομμένες γραμμές - Πίεση σε AS-186 κάτω από 10 PSI  (Αναγνώστηκε 1753 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Διακεκομμένες γραμμές - Πίεση σε AS-186 κάτω από 10 PSI
« στις: Ιανουαρίου 23, 2019, 12:03:57 μμ »
Ο τίτλος σχετίζεται με 2 διαφορετικά θέματα που έχω απορία ..

1) Η φωτό από κάτω βγαίνει από έναν badger 200G ,  ο οποίος τελευταία στις χαμηλές πιέσεις βγάζει αυτές τις διακεκομμένες γραμμές.
Ανεβάζοντας λίγο πίεση , τα αποτελέσματα διορθώνονται..


Υποψιάζομαι καθαρισμό χρειάζεται (εχω να τον λύσω για πλήρες καθάρισμα εδω και καμμια 10ρια βαψίματα  :oops:), αλλά θα'θελα τη γνωμη σας μιας και πιθανώς να σχετίζεται με την επόμενη ερώτηση ..

2) Η 2η ερωτηση ειναι οτι το κομπρεσέρ μου (AS-186) οταν το βάζω στα 10 PSI και σταθεροποιηθεί η βελόνα του, τότε αμέσως μετά το 1ο πάτημα σκανδάλης, πέφτει στο 0 και ...τέλος ψεκάσματος.. 


Πρέπει να ανεβάσω πίεση πάνω από τα 10 PSI για να ψεκάσει ..
Τις πταίει ; :roll:

Η αλήθεια είναι ότι δεν ειχα προσπαθήσει παλιότερα οπότε δεν ξέρω αν ίσχυε το ίδιο από πάντα....  απλά προσπαθωντας τελευταία να πειραματιστώ με λεπτές γραμμές ανακάλυψα τα παραπάνω προβλήματα..

 ::salut::


Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διακεκομμένες γραμμές - Πίεση σε AS-186 κάτω από 10 PSI
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 23, 2019, 12:49:18 μμ »
1) Το μπεκ θέλει καθάρισμα και ίσως λίγο περισσότερη αραίωση το χρώμα σου

2) Ρύθμισε την πίεση με πατημένη την σκανδάλη του αερογράφου. Θέλεις να δεις την πίεση ροής του αέρα και όχι στατική πίεση μέσα στο δοχείο (όσο πιο απλά μπορώ να το εξηγήσω)

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Διακεκομμένες γραμμές - Πίεση σε AS-186 κάτω από 10 PSI
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 23, 2019, 04:28:53 μμ »
1) Το μπεκ θέλει καθάρισμα και ίσως λίγο περισσότερη αραίωση το χρώμα σου
Το φανταζόμανε !.. Θα το καθαρίσω και θα δουλέψω και την αραίωση..

2) Ρύθμισε την πίεση με πατημένη την σκανδάλη του αερογράφου. Θέλεις να δεις την πίεση ροής του αέρα και όχι στατική πίεση μέσα στο δοχείο (όσο πιο απλά μπορώ να το εξηγήσω)
Αυτό δεν θα μπορούσα να  το φανταστώ ποτέ..

Ευχαριστώ !

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 472
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Διακεκομμένες γραμμές - Πίεση σε AS-186 κάτω από 10 PSI
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 23, 2019, 07:52:51 μμ »
Καλησπέρα,
Ίσως θα σ'ενδιέφερε το (εκτενές) βίντεο από τον ίδιο τον "Mr Badger" (αν δεν το έχεις ήδη δει, βεβαίως-βεβαίως  :mrgreen: ):

Αν έχεις την υπομονή να το δεις μέχρι το τέλος θα βρεις πολύτιμες πληροφορίες για τους αερογράφους γενικά.Στα σχόλια του βίντεο έχει περιεχόμενα για να βρεις το θέμα που σ'ενδιαφέρει.

 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Διακεκομμένες γραμμές - Πίεση σε AS-186 κάτω από 10 PSI
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 24, 2019, 01:38:13 μμ »
τα εχω δει όλα αυτά τα παρεμφερή περί badger , και τελικα μετα από πολύ θεωρία και ελάχιστη πράξη, ανακάλυψα ότι 10 λεπτά youtube ισούνται με 30 δευτερόλεπτα πράξης/εξάσκησης ..

Αυτο που προσπαθω τελευταία , που έχω κάποιο ελάχιστο χρόνο, ειναι να πειραματίζομαι σε πραγματικές συνθήκες.

σε ευχαριστώ  ::salut::

Tags: