Αποστολέας Θέμα: ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?  (Αναγνώστηκε 2871 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pavloudis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 144
  • Age: 33
  • Τόπος: Μεταξαδες-Εβρος
    • The Underground Hacking Club
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« στις: Αυγούστου 20, 2005, 08:29:18 μμ »
ΜΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΕΛΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ.
ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ...

1.ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΑΕΡΟΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΕΒΡΗΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

2.ΤΟ ΜΠΕΚ ΤΟΥ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΛΗΣΤΟ ΒΑΦΕΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΑ  ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΑΦΕΙ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ?

3.ΣΕ ΠΟΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ?
ΜΟΙΠΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΤΟ ΜΠΕΚ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΣΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ?

4.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ  ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΛ......ΙΑ?

5.ΤΡΩΕΙ ΠΟΛΗ ΜΠΟΓΙΑ?

6.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ?

7.ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΟΡΑ ΝΑ ΒΑΨΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΨΩ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ  Η  ΜΕ ΚΟΜΑΤΙΑ.(ΟΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ)?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ   :!:  :!:
 :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
 :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
ΠΑΥΛΟΥΔΗΣ ΖΗΣΗΣ.
LIVE TO FLY,FLY TO LIVE.....(WHEREVER IT TAKES)

Αποσυνδεδεμένος SEIRIOS

  • Οχι αλλο καρβουνο
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 200
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΛΦΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
Re: ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 20, 2005, 09:15:09 μμ »


Παράθεση
1.ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΑΕΡΟΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΕΒΡΗΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

Σε οποιοδηποτε μαγαζι με ειδη μοντελισμου. Ακομα και σε καταστηματα τυπου Jumbo μπορεις να βρεις

Παράθεση
2.ΤΟ ΜΠΕΚ ΤΟΥ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΛΗΣΤΟ ΒΑΦΕΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΑ  ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΑΦΕΙ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ?

Η καλυτερη μεθοδος για να μαθεις ειναι η πρακτικη

Παράθεση
3.ΣΕ ΠΟΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ?
ΜΟΙΠΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΤΟ ΜΠΕΚ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΣΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ?

Αναλογως τι και πως το βαφεις. Κατα τα αλλα μονος σου θα δεις τις διαφορες

Παράθεση
4.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ  ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΛ......ΙΑ?

Απλα τον ξεβιδωνεις προσεκτικα και με ενα μπουκαλακι ΑΖΑΧ  κανεις τα υπολοιπα

Παράθεση
5.ΤΡΩΕΙ ΠΟΛΗ ΜΠΟΓΙΑ?

Μεχρι να μαθεις να αναμιγνυεις χρωματα, διαλυτικα κλπ, ναι.

Παράθεση
6.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ?

Θα πρεπει σιγα σιγα να μαθεις πως λειτουργει για να μη χαλας χρωματα και ασφαλως να τον καθαριζεις καλα για να μην κραταει υπολειμματα

Παράθεση
7.ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΟΡΑ ΝΑ ΒΑΨΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΨΩ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ  Η  ΜΕ ΚΟΜΑΤΙΑ.(ΟΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ)?

Μικρα κομματια που δημιουργουν ενα αλλο μεγαλυτερο με ιδιο χρωμα , πρωτα κολλας και μετα βαφεις. Αν ειναι διαφορετικα χρωματα εσυ θα κρινεις αναλογα με το ποσο καλα εχεις μαθει να δουλευεις.

Αποσυνδεδεμένος Harris Charalambous

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1862
  • Τόπος: Maryland, USA
  • IPMS 410 MC 85
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 20, 2005, 11:19:53 μμ »
...pano apo ola kai gia na min sou mpoukoni o aerografos i mpogia
sou na exi tin piknotita tou galagtos, episis prosexe giati o aerografos
meta apo xrisi kapias oras arxizi gai dimiourgi igrasia i opia metatrepete
se nero kai mpori na sou katastrepsi to finirizma tou montelou...
Μοντελιστής από Αμερική

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 21, 2005, 11:54:27 πμ »
Να σημπληρώσω ότι αναλόγως τα χρώματα χρειάζεσαι και το καταλληλο διαλυτικό.
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 320
  • Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
    • http://WWW.e-KALFAKIS.GR
Re: ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 01:35:23 πμ »

Παράθεση
1.ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΑΕΡΟΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΕΒΡΗΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

2.ΤΟ ΜΠΕΚ ΤΟΥ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΛΗΣΤΟ ΒΑΦΕΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΑ  ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΑΦΕΙ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ?

To Μπέκ όπως λες, δηλαδή η οπιστοδρόμιση της βελόνας στην πραγματικότητα, εχει να κάνει με την ποσότητα του χρώματος που θα εκτοξευθεί και όχι με το καθεαυτού πάχος της γραμμής. Οι αερογράφοι δεν είναι σαν τις τρόμπες του Φλίτ.
"Ανοίγει" το μπέκ, πολύ χρώμα, "κλείνει" λιγότερο χρώμα.

Το χρώμα στους αερογράφους πάντως γλυστρά πάνω στην βελόνα από την υποπίεση που αναπτύσεται στο ακροφύσιο, φτάνει στην μύτη της βελόνας και από εκεί εκτοξεύεται. Οσο πιο μυτερή είναι η άκρη της βελόνας τόσο πιο μικρό το σταγωνίδιο του χρώματος, τόσο πιο εξατομικευμένο το χρώμα. Αν μπορείς να είσαι πολύ κοντά στο μοντέλο θα τραβάς γραμμές πάχους μύτης μολυβιού.[/color]

Παράθεση
3.ΣΕ ΠΟΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ?
ΜΟΙΠΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΤΟ ΜΠΕΚ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΣΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ?

10-15 πόντους. Αν ξεκάζεις από πολύ μακρυά, έχεις διασπορά χρώματος στον αέρα και το αναπνέεις κανονικά, (καί μπιμπίκι στο μοντέλο σου), αν είσαι πολύ κοντά θα σου τρέξει χρώμα (δάκρισμα) στον μοντέλο.
Στη απόσταση παίζει ρόλο και η πίεση του αέρα, και αυτή ρυθμίζεται και στην φιάλη και στο κομπρεσσέρ.
Πολύ πίεση, ο αερογράφος πρέπει να κρατιέται σε μεγαλύτερη απόσταση.
Λίγη πίεση, τότε μπορούμε να πάμε πιο κοντά (πχ. για λεπτές γραμμές)
Κάνε δοκιμές πρώτα σε εφημερίδες και μετά σε Plastic Card που δεν είναι πορώδες και θα καταλάβεις περισσότερα.

Παράθεση
4.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ  ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΛ......ΙΑ?

5.ΤΡΩΕΙ ΠΟΛΗ ΜΠΟΓΙΑ?

Οχι, Λέμε ότι βάβει ο αέρας και όχι το χρώμα, εννοόντας ότι ξοδεύεις περισσότερο αέρα απ΄ότι χρώμα. Γι' αυτό και το κομπρεσέρ είναι τελικά οικονομία και αποσβαίνεται πολύ γρήγορα.

Παράθεση
6.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ?

Παράθεση
7.ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΟΡΑ ΝΑ ΒΑΨΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΨΩ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ  Η  ΜΕ ΚΟΜΑΤΙΑ.(ΟΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ)?

Εδώ θέλει να αυτοσχεδιάσεις. εσύ θα αποφασίσεις τι βάφεις πρίν κολληθεί και τι μετά.

κοίτα και το άρθρο http://www.kalfakis.gr/aSCALEMODELS/tips/what_airbrush.htm
να πάρεις κάποιες πληροφορίες

φιλικά
Κ.Κ.


STARFIGHTER

Αποσυνδεδεμένος pavloudis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 144
  • Age: 33
  • Τόπος: Μεταξαδες-Εβρος
    • The Underground Hacking Club
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 11:08:26 πμ »
Eυχαριστω για την απαντηση και τιμη μου που μου απανταει ενας απο τους πιο κορυφεους μοντελιστες στην Ελλαδα :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
ΠΑΥΛΟΥΔΗΣ ΖΗΣΗΣ.
LIVE TO FLY,FLY TO LIVE.....(WHEREVER IT TAKES)

Αποσυνδεδεμένος mirrage

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3318
  • Age: 41
  • Τόπος: Χανιά
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #6 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 11:59:08 πμ »
Παράθεση από: Harris Charalambous
...pano apo ola kai gia na min sou mpoukoni o aerografos i mpogia
sou na exi tin piknotita tou galagtos, episis prosexe giati o aerografos
meta apo xrisi kapias oras arxizi gai dimiourgi igrasia i opia metatrepete
se nero kai mpori na sou katastrepsi to finirizma tou montelou...


Εννοείς το φρέσκο η το εβαπορέ γάλα?
(δεν κάνω πλάκα)

Παναγιώτης Ελ Σισι

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ?
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 12:20:23 μμ »
Εβαπορέ αλλά όχι πολύ πηκτό...

Tags: