To πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι και συνοδεύτηκε μάλιστα από διακοπές στο ψέκασμα..
Γεμίζοντας το δοχείο του αερ/φου με νερό και μόνο, και πατώντας τη σκανδάλη μόνο για αέρα, βγάζει σταθερά ελάχιστη ποσότητα νερού.
Τον καθάρισα αρκετά καλά πιστευω, έσφιξα μπροστά και τη βελόνα, αλλά τα ίδια !
Επίσης αν τραβήξεις τη σκανδάλη πίσω να ψεκάσει κανονικά, κάνει διακοπές και ψεκάζει κατά ριπάς..
