Αποστολέας Θέμα: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon Paasche  (Αναγνώστηκε 1851 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon Paasche
« στις: Απριλίου 18, 2017, 03:20:38 μμ »
Πριν λίγες μέρες, εν μέσω δοκιμών, αλλαγών χρωμάτων
Spoiler (hover to show)
και συνεχόμενων καθαρισμών από σμάλτα σε ακρυλικά κλπ , παρατήρησα οτι πατωντας μόνο τη σκανδάλη του talon για να βγει αέρας, εβγαινε και ελάχιστο χρώμα..
Μετά από ένα καθαρισμό, λύσιμο κλπ, δεν το παρουσίασε ξανά, αλλά μπορώ να πω ότι θορυβήθηκα..
Καμμιά ιδέα ;
 

Αποσυνδεδεμένος Idomeneas

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 569
  • Age: 47
Απ: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon paasche
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 18, 2017, 03:37:56 μμ »


Ισως δεν ειχες τερματισει την βελονα κι αφηνε περιθωριο

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon paasche
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 18, 2017, 04:20:20 μμ »


ναι ελπίζω να είναι κάτι τέτοιο ..
Σε ευχαριστώ. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Μιχαλης Βλαχακης

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Age: 60
  • Τόπος: Μαγούλα Αττικής
  • modelclub.gr
Απ: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon paasche
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 18, 2017, 07:43:20 μμ »
Τίποτα το σπουδαίο ξεραμένο χρώμα στο μπέκ του αερογράφου. Τραβώντας την σκανδάλη αρκετά πίσω, πολλές φορές φεύγει το ξεραμένο χρώμα αν όχι θέλει το μπέκ και η βελόνα καλό καθάρισμα.
Αλήθεια είσαι ευχαριστημένος με τον TALON;
Εγώ τον έχω και σε βαρύτητας και αναροφήσεως και μπορώ να πώ οτι είναι πολύ μέτριοι αερογράφοι με τα μπεκ τους να είναι πολύ ευαίσθητα και να ανοίγουν σαν μαρουλόφυλλα.

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon paasche
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 18, 2017, 08:11:20 μμ »

Αλήθεια είσαι ευχαριστημένος με τον TALON;
Εγώ τον έχω και σε βαρύτητας και αναροφήσεως και μπορώ να πώ οτι είναι πολύ μέτριοι αερογράφοι με τα μπεκ τους να είναι πολύ ευαίσθητα και να ανοίγουν σαν μαρουλόφυλλα.
Κοίτα, δεν έχω καθόλου εμπειρία σε αερογραφους.
Έχω και έναν βαρύτητας badger 200 με τον οποίο δεν τα πολυκαταφερα..Επειδη είμαι ακόμα αρχάριος στον α/φο , δεν είμαι και ο καλύτερος να εκφέρω άποψη..απλα εμένα με έχει βολέψει και για το επίπεδο μου θεωρώ ότι είναι ΟΚ.

να σαι καλά  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon paasche
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 10, 2017, 04:25:09 μμ »
To πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι και συνοδεύτηκε μάλιστα από διακοπές στο ψέκασμα..
Γεμίζοντας το δοχείο του αερ/φου με νερό και μόνο, και πατώντας τη σκανδάλη μόνο για αέρα, βγάζει σταθερά ελάχιστη ποσότητα νερού.
Τον καθάρισα αρκετά καλά πιστευω, έσφιξα μπροστά και τη βελόνα, αλλά τα ίδια !

Επίσης αν τραβήξεις τη σκανδάλη πίσω να ψεκάσει κανονικά, κάνει διακοπές και ψεκάζει κατά ριπάς..

 ::Help2::

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Χρώμα μαζί με τον αέρα σε Τalon paasche
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 11, 2017, 10:36:13 μμ »
Λήξις συναγερμού..
Μετά από ένα 4ωρο  μούλιασμα ολων των μερών του αερ/φου σε νεφτι,  η κατάσταση επανήλθε στα φυσιολογικά.



Tags: paasche