0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητε TokkotaiΤο Cockpit του SB2C-5 σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα 3/4 είναι εντελώς διαφορετικό κυρίως όσον αφορά τις πλαϊνές κονσόλες οι οποίες πλέον έχουν τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα.Αντιθέτως στα προγενέστερα μοντέλα πρακτικά δεν υπήρχαν πλαϊνές κονσόλες και τα διάφορα χειριστήρια ήταν στηριγμένα ανεξάρτητα. Βλέπε σχετικές φωτό (αυτές του SB2C-4 είναι από μοντέλο http://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234926010-sb2c-4e-helldiver-revell-148/καθώς δεν έχω πρόχειρες του πραγματικό παρά μόνο μία)
Αγαπητε TokkotaiΔεν χρειάζεται να βγάλεις φωτό υπάρχουν εξαιρετικά wakaround για το συγκεκριμένο μοντέλο:http://www.net-maquettes.com/el/pictures/curtiss-sb2c-5-helldiver/http://www.cybermodeler.com/aircraft/sb2c/sb2c_walk.shtmlhttp://www.cybermodeler.com/aircraft/sb2c/sb2c_pit.shtmlʼλλωστε το πίσω cockpit ήταν το ίδιο σε διμόρφωση σε όλες τις εκδόσεις με μόνη διαφορά την ύπαρξη ενός ή δυο πολυβόλων και στο -5 πιο εξεληγμένες συσκευές ασυρμάτου κατι που όμως δεν είναι αντιλυπτό στο μοντέλο. Επιπλέον το cockpit του παρατηρητή στο Helldiver του Μουσείου είναι εντελώς γυμνό και δεν προσφέρει καμία βοήθεια. AetosJM
Για την επίσκεψη και φωτογράφηση των α/φων του Μουσείου δεν χρειάζεται άδεια το σαββατοκύριακα είναι ελεύθερα στο κοινό.AetosJM