Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver  (Αναγνώστηκε 1578 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3700
  • Age: 62
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 07:17:00 πμ »
Μιά απορία παίδες. Για τις διαφορές στο cockpit του C-5 σε σχέση με τους προγενέστερους τύπους ξέρω ότι δεν υπήρχε το πίσω πολυβόλο.Υπάρχει κάτι άλλο?  Οποιος γνωρίζει ας απαντήσει.. ::salut::


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Αποσυνδεδεμένος aetosjm

  • Member of Air Britan Scale 1/48
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 68
  • Τόπος: Αετός Μεσσηνίας
Απ: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 10:25:30 μμ »
Αγαπητε Tokkotai
Το Cockpit του SB2C-5 σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα 3/4 είναι εντελώς διαφορετικό κυρίως όσον αφορά τις πλαϊνές κονσόλες οι οποίες πλέον έχουν τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα.
Αντιθέτως στα προγενέστερα μοντέλα πρακτικά δεν υπήρχαν πλαϊνές κονσόλες και τα διάφορα χειριστήρια ήταν στηριγμένα ανεξάρτητα. Βλέπε σχετικές φωτό (αυτές του SB2C-4 είναι από μοντέλο http://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234926010-sb2c-4e-helldiver-revell-148/καθώς δεν έχω πρόχειρες του πραγματικό παρά μόνο μία)

   

     

AetosJM  ::iconairforce::

Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3700
  • Age: 62
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Απ: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2016, 10:30:48 πμ »
Αγαπητε Tokkotai
Το Cockpit του SB2C-5 σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα 3/4 είναι εντελώς διαφορετικό κυρίως όσον αφορά τις πλαϊνές κονσόλες οι οποίες πλέον έχουν τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα.
Αντιθέτως στα προγενέστερα μοντέλα πρακτικά δεν υπήρχαν πλαϊνές κονσόλες και τα διάφορα χειριστήρια ήταν στηριγμένα ανεξάρτητα. Βλέπε σχετικές φωτό (αυτές του SB2C-4 είναι από μοντέλο http://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234926010-sb2c-4e-helldiver-revell-148/καθώς δεν έχω πρόχειρες του πραγματικό παρά μόνο μία)

   

     
Σ ευχαριστώ πολύ αετέ!  Καλό που με βοηθάς να κατευθύνω το ψαξιμο σε αυτή την κατεύθυνση. Το πολύ καλό νέο είναι ότι επικοινώνησα με τον διευθυντή του Μουσείου, αυτός μου είπε να του στείλω fax με το τί ζητάω κι αν δεν αργήσουν να απαντήσουν  από το Γ.Ε.Α. με βλέπω να τραβάω 200 φωτογραφίες από τα κοκπιτ των 3 αεροπλανων την άλλη εβδομάδα!  ::danseuse:: ::drumstel:: ::Laie_41:: ::moshi44x42::


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Αποσυνδεδεμένος aetosjm

  • Member of Air Britan Scale 1/48
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 68
  • Τόπος: Αετός Μεσσηνίας
Απ: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2016, 12:50:06 μμ »
Αγαπητε Tokkotai
Δεν χρειάζεται να βγάλεις φωτό υπάρχουν εξαιρετικά wakaround για το συγκεκριμένο μοντέλο:
http://www.net-maquettes.com/el/pictures/curtiss-sb2c-5-helldiver/
http://www.cybermodeler.com/aircraft/sb2c/sb2c_walk.shtml
http://www.cybermodeler.com/aircraft/sb2c/sb2c_pit.shtml
ʼλλωστε το πίσω cockpit ήταν το ίδιο σε διμόρφωση σε όλες τις εκδόσεις με μόνη διαφορά την ύπαρξη ενός ή δυο πολυβόλων και στο -5 πιο εξεληγμένες συσκευές ασυρμάτου κατι που όμως δεν είναι αντιλυπτό στο μοντέλο. Επιπλέον το cockpit του παρατηρητή στο Helldiver του Μουσείου είναι εντελώς γυμνό και δεν προσφέρει καμία βοήθεια.

AetosJM  ::iconairforce::

Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3700
  • Age: 62
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Απ: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2016, 05:17:20 μμ »
Αγαπητε Tokkotai
Δεν χρειάζεται να βγάλεις φωτό υπάρχουν εξαιρετικά wakaround για το συγκεκριμένο μοντέλο:
http://www.net-maquettes.com/el/pictures/curtiss-sb2c-5-helldiver/
http://www.cybermodeler.com/aircraft/sb2c/sb2c_walk.shtml
http://www.cybermodeler.com/aircraft/sb2c/sb2c_pit.shtml
ʼλλωστε το πίσω cockpit ήταν το ίδιο σε διμόρφωση σε όλες τις εκδόσεις με μόνη διαφορά την ύπαρξη ενός ή δυο πολυβόλων και στο -5 πιο εξεληγμένες συσκευές ασυρμάτου κατι που όμως δεν είναι αντιλυπτό στο μοντέλο. Επιπλέον το cockpit του παρατηρητή στο Helldiver του Μουσείου είναι εντελώς γυμνό και δεν προσφέρει καμία βοήθεια.

AetosJM  ::iconairforce::
Τί οφθαλμολουτρο ήταν αυτό!  ::cofee_proi:: Σε ευχαριστώ πολύ! Νομίζω καλύπτει όποιον θέλει να κατασκευάσει ένα Ελληνικό SB2C-5. Προσωπικά με ενδιαφέρει να φτιάξω ΤΟ συγκεκριμένο έκθεμα του Μουσείου κι εξωτερικά και εσωτερικά, με όλες τις αλλοιώσεις,φθορές, παρατυπιες έχει υποστεί από το πέρασμα των δεκαετιων. Το σίγουρο είναι ότι αν δεν πάρω την άδεια έχω ότι υλικό μου έχεις παραθέσει για να φτιάξω το "κτήνος" του υποστεγου Λέρος. ::thanx::


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Αποσυνδεδεμένος aetosjm

  • Member of Air Britan Scale 1/48
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 68
  • Τόπος: Αετός Μεσσηνίας
Απ: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2016, 05:25:56 μμ »
Για την επίσκεψη και φωτογράφηση των α/φων του Μουσείου δεν χρειάζεται άδεια το σαββατοκύριακα είναι ελεύθερα στο κοινό.

AetosJM  :? ::iconairforce::

Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3700
  • Age: 62
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Απ: Ερώτηση για το cockpit του Ελληνικού SB2C-5 Helldiver
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2016, 05:32:02 μμ »
Για την επίσκεψη και φωτογράφηση των α/φων του Μουσείου δεν χρειάζεται άδεια το σαββατοκύριακα είναι ελεύθερα στο κοινό.

AetosJM  :? ::iconairforce::
Εννοώ ειδική φωτογράφιση των κοκπιτ. Σκάλα, άνοιγμα των καλυπτρών(?) κ φωτογραφιση του εσωτερικού του πιλοτηρίου.😎


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Tags: