ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
"The Lazarus project"
leopard:
Εγώ δε μπορώ να συμμετέχω γιατί δεν έχω τόσο παλιά μισοτελειωμένα μοντέλα όπως μερικοί μερικοί...
::glossa::
Ψάχνοντας όμως βρήκα αυτό:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,28120.0.html
Νομίζω ότι τηρώ τα χρονικά όρια...
:mrgreen:
Mastoras:
Το τέλειο group build για μένα! ::glossa::
Είναι λίγο νεότερο από τον Τουταγχαμών σε ηλικία και τώρα ήρθε η ώρα του http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,10759.msg217223.html#msg217223
ΒΒΒΒΟΥΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!
tsap:
Κοιτώντας το προφίλ μου για θέματα τριετίας ανακάλυψα το Staghound της Bronco (το οποίο είχα ξεχάσει ότι είχα αναρτήσει την κατασκευή του :mrgreen: ) http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,12326.msg251481.html#msg251481
Ευκαιρία να το τελειώσω λοιπόν (αργά ή γρήγορα :twisted: ).
arcadios:
εχει να βγει πολυ πράμα στη φόρα.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
το πιο παλιό που βρήκα (2007) http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,3874.0.html και ακόμα περιμένει ::sleepy2:: ::sleepy2::
giwrgosd:
Πιάσαμε αράχνες!
Δεν ανακάλυψα και πολλά... Και δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να τελειώσουν κιόλας.
Το 1ο είναι το B747-400 το οποίο έχει κάποιες ελπίδες να ολοκληρωθεί.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,18853.msg392980.html
Το 2ο ένα DC10-30 με άχρηστες χαλκομανίες και τσεκουρεμένο την δεκαετία του 1980. Σπάνιο αλλά και λίγο δύσκολο να ολοκληρωθεί.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,20344.msg419870.html
Το B737-400 στα χρώματα της DanAir το οποίο έχω ξεβάψει και βάψει ξανά ήδη 3 φορές...
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,20697.msg427278.html
Και τελευταίο το Osprey της Italeri με χαλκομανίες που είναι για πέταμα...
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,23760.msg489804.html
Μέσα λοιπόν και ότι βγει, αν βγει.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση