ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

"The Lazarus project"

<< < (9/9)

Wild Bill:
Εγω δεν πληρώ τις προϋποθέσεις οπότε ....θα περιμένω ακόμη ένα χρόνο  ::glossa::

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,27221.0.html

Κατάσκοπος:
Βγάλαμε λοιπόν όλοι τους σκελετούς από τις ντουλάπες μας, η υποστήριξη για το GB υπάρχει. Πως θα γίνει από εδώ και πέρα, ανοίγει το αντίστοιχο θέμα και ποστάρουμε την πρόοδό μας αφού πρότα βάλουμε ένα σύνδεσμο στην αρχική μας προσπάθεια;

 ::salut::

Spoiler (hover to show)Αν και μάλλον προβλέπεται μόνο αυτοί οι σύνδεσμοι να είναι οι μόνες απαντήσεις στο GB  :roll: γιατί για κάποιο λόγο όλοι βάλαμε τα συγκεκριμένα μοντέλα στην άκρη...  :?

arcadios:
τωρα που βγήκαν οι σκελετοί, καιρός να τους αραδιάσουμε εδω : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31666.0.html

και να δούμε ποιος θα αναστηθεί πρώτος  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση