ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
"The Lazarus project"
Wild Bill:
Εγω δεν πληρώ τις προϋποθέσεις οπότε ....θα περιμένω ακόμη ένα χρόνο ::glossa::
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,27221.0.html
Κατάσκοπος:
Βγάλαμε λοιπόν όλοι τους σκελετούς από τις ντουλάπες μας, η υποστήριξη για το GB υπάρχει. Πως θα γίνει από εδώ και πέρα, ανοίγει το αντίστοιχο θέμα και ποστάρουμε την πρόοδό μας αφού πρότα βάλουμε ένα σύνδεσμο στην αρχική μας προσπάθεια;
::salut::
Spoiler (hover to show)Αν και μάλλον προβλέπεται μόνο αυτοί οι σύνδεσμοι να είναι οι μόνες απαντήσεις στο GB :roll: γιατί για κάποιο λόγο όλοι βάλαμε τα συγκεκριμένα μοντέλα στην άκρη... :?
arcadios:
τωρα που βγήκαν οι σκελετοί, καιρός να τους αραδιάσουμε εδω : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31666.0.html
και να δούμε ποιος θα αναστηθεί πρώτος :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση