ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

"The Lazarus project"

<< < (3/9) > >>

diehard:
Για τα νεότερα μέλη μήπως δέχεστε υπεύθυνη δήλωση χρονικής αδράνειας ;

arcadios:

--- Παράθεση από: diehard στις Νοεμβρίου 10, 2015, 04:45:38 μμ ---Για τα νεότερα μέλη μήπως δέχεστε υπεύθυνη δήλωση χρονικής αδράνειας ;

--- Τέλος παράθεσης ---

θα γίνει ανάλυση του επίπεδου της σκόνης πανω στο μοντέλο με την ραδιομετρική μέθοδος χρονολόγησης με τη χρήση του ραδιενεργού άνθρακα-14.   :mrgreen: :mrgreen:

Αν ειναι να αναστηθεί ενα μοντέλο που σκονίζεται, ευχαρίστως να το εντάξεις στο GB   :wink:

ramfighter:
Περιμένω με ενδιαφέρον να δώ το banner αυτού του gb.

sluff:
αμανννν το project  που με αντιπροσωπευει :mrgreen:
κι εγω μεσα με αυτο
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,13046.msg269239.html#msg269239

με ετρωγε απο καιρο  :wink:

melpas1013:
Από που να ξεκινήσω δεν ξέρω!!!

Φεβρουάριος 2007 --> http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,3718.225.html
Ιούνιος 2008 --> http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9122.msg181856.html#msg181856
Φεβρουάριο 2009 --> http://modelclub.gr/forums/index.php/topic,11215.0.html

και δε βάζω τα Hummer, που δεν τελείωσε ποτέ κανένα...

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,7522.msg156999.html#msg156999

Μέσα, λοιπόν και όσα τελειώσουν...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση