ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
"The Lazarus project"
diehard:
Για τα νεότερα μέλη μήπως δέχεστε υπεύθυνη δήλωση χρονικής αδράνειας ;
arcadios:
--- Παράθεση από: diehard στις Νοεμβρίου 10, 2015, 04:45:38 μμ ---Για τα νεότερα μέλη μήπως δέχεστε υπεύθυνη δήλωση χρονικής αδράνειας ;
--- Τέλος παράθεσης ---
θα γίνει ανάλυση του επίπεδου της σκόνης πανω στο μοντέλο με την ραδιομετρική μέθοδος χρονολόγησης με τη χρήση του ραδιενεργού άνθρακα-14. :mrgreen: :mrgreen:
Αν ειναι να αναστηθεί ενα μοντέλο που σκονίζεται, ευχαρίστως να το εντάξεις στο GB :wink:
ramfighter:
Περιμένω με ενδιαφέρον να δώ το banner αυτού του gb.
sluff:
αμανννν το project που με αντιπροσωπευει :mrgreen:
κι εγω μεσα με αυτο
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,13046.msg269239.html#msg269239
με ετρωγε απο καιρο :wink:
melpas1013:
Από που να ξεκινήσω δεν ξέρω!!!
Φεβρουάριος 2007 --> http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,3718.225.html
Ιούνιος 2008 --> http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9122.msg181856.html#msg181856
Φεβρουάριο 2009 --> http://modelclub.gr/forums/index.php/topic,11215.0.html
και δε βάζω τα Hummer, που δεν τελείωσε ποτέ κανένα...
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,7522.msg156999.html#msg156999
Μέσα, λοιπόν και όσα τελειώσουν...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση