ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Supporters για Group Build M113

<< < (5/5)

sgt-major:
Σε παραπεμπω στην πιο πανω απαντηση καθως και στους ορους συμμετοχης του Gb.

sotiris:

--- Παράθεση από: sgt-major στις Οκτωβρίου 21, 2015, 05:40:21 μμ ---Οχι δεν παιζουν γιατι ειναι ελληνικα και οχι κυπριακα

--- Τέλος παράθεσης ---
Κυπριακο Μ113 εννοω το αιχμαλωτισμενο απο τους Τουρκους

sgt-major:
Το συγκεκριμενο ναι,αλλα θα ελεγξω τον αριθμο κυκλοφοριας.Και επειδη ειναι κατι ιδιαιτερο και συγκεκριμενο επιβαλλεται η πιστη αναπαρασταση.

ΥΓ.Σωτηρη please διαβαζε τις προηγουμενες αναρτησεις.Η συνεχεια εδω για τριτη φορα  http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31584.0.html

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση