ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Supporters για Group Build M113
sgt-major:
Σε παραπεμπω στην πιο πανω απαντηση καθως και στους ορους συμμετοχης του Gb.
sotiris:
--- Παράθεση από: sgt-major στις Οκτωβρίου 21, 2015, 05:40:21 μμ ---Οχι δεν παιζουν γιατι ειναι ελληνικα και οχι κυπριακα
--- Τέλος παράθεσης ---
Κυπριακο Μ113 εννοω το αιχμαλωτισμενο απο τους Τουρκους
sgt-major:
Το συγκεκριμενο ναι,αλλα θα ελεγξω τον αριθμο κυκλοφοριας.Και επειδη ειναι κατι ιδιαιτερο και συγκεκριμενο επιβαλλεται η πιστη αναπαρασταση.
ΥΓ.Σωτηρη please διαβαζε τις προηγουμενες αναρτησεις.Η συνεχεια εδω για τριτη φορα http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31584.0.html
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση