ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Supporters για Group Build M113

<< < (4/5) > >>

arcadios:

--- Παράθεση από: nino1969 στις Οκτωβρίου 21, 2015, 02:19:30 μμ ---... πάει ξέφυγε το θέμα.  :roll: Πάνω που ετοιμαζόμουν να δώσω το παρόν  :mrgreen:

--- Τέλος παράθεσης ---

παιξε μπάλα εσυ ... :wink:   ...     το μέτρημα τελείωσε ...  :mrgreen: :mrgreen:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΛΑΚΗΣ:
Γεια σας και απο Χανια ειμαι μεσα και γω !

sgt-major:

--- Παράθεση από: sotiris στις Οκτωβρίου 21, 2015, 10:14:15 πμ ---Nα υποθεσω κυπριακο Μ113 η Μ106 της ΕΦ δεν παιζουν στο παρων GB ?

--- Τέλος παράθεσης ---
Οχι δεν παιζουν γιατι ειναι ελληνικα και οχι κυπριακα

sgt-major:
To τοπικ πλεον συνεχιζεται εδω http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31584.0.html.
Αφορα τα παντα.

piaggio250:
Είχα ξεκινήσει ένα πριν ενάμιση χρόνο http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,28833.0.html γίνεται να συνεχίσω εδώ μαζί σας?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση