ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Supporters για Group Build M113
arcadios:
--- Παράθεση από: nino1969 στις Οκτωβρίου 21, 2015, 02:19:30 μμ ---... πάει ξέφυγε το θέμα. :roll: Πάνω που ετοιμαζόμουν να δώσω το παρόν :mrgreen:
--- Τέλος παράθεσης ---
παιξε μπάλα εσυ ... :wink: ... το μέτρημα τελείωσε ... :mrgreen: :mrgreen:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΛΑΚΗΣ:
Γεια σας και απο Χανια ειμαι μεσα και γω !
sgt-major:
--- Παράθεση από: sotiris στις Οκτωβρίου 21, 2015, 10:14:15 πμ ---Nα υποθεσω κυπριακο Μ113 η Μ106 της ΕΦ δεν παιζουν στο παρων GB ?
--- Τέλος παράθεσης ---
Οχι δεν παιζουν γιατι ειναι ελληνικα και οχι κυπριακα
sgt-major:
To τοπικ πλεον συνεχιζεται εδω http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31584.0.html.
Αφορα τα παντα.
piaggio250:
Είχα ξεκινήσει ένα πριν ενάμιση χρόνο http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,28833.0.html γίνεται να συνεχίσω εδώ μαζί σας?
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση