ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Supporters για Group Build M113
sgt-major:
Λοιπον να κανω εγω την αρχη.
Ψαχνω υποστηριξη για Gb 5 μηνων με θεμα τα Μ113.Ολες οι εκδοσεις του βασικου οχηματος καθως και αυτων που στηριχτηκαν επανω στο σασι του.
Εκτος του Gb τα Ελληνικα οχηματα.Αυτα θα παιξουν σε δευτερη φαση.
Να εχουμε και καποια ποικιλια θεματων και παραλλαγων οχι ολο τα ιδια και τα ιδια.
tankrou:
οκ μεσα, ::salut:: ειμαστε 2
sgt-major:
Καλως ηρθες.
Αντε αλλους τρεις θελουμε.
Φανννννννννννννη;
leopard:
Εννοείται μέσα :!: :!: :!:
:mrgreen:
Έχω ήδη επιλέξει και το όχημα που θα κάνω.
:wink:
Nikos Tsitsos:
Λέω να κάνω την έκπληξη και να πω και εγώ μέσα!!!!
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση