Γεια σας, με το "top up" της Paypal γνωρίζει κανεις τι παιζει;
Πριν τα capital controls φόρτωνα έτσι το paypal balance ωστε να χρεώνομαι μια φορά απο τα έξοδα της τράπεζας μου. Ειχα δηλαδή πάντα ένα ποσο στο paypal και έπαιζα με αυτο ,δεν αφηνα να τραβάει αυτόματα απο την καρτα μου.
Σημερα που δοκίμασα να κάνω "top up" έιδα οτι λογαριασμός που σου δίνει το paypal είναι στη Deutsche Bank και όχι Αθήνα.
Στον υπολογισμό εξόδων αν τα βάλεις απο κοινoύ ειναι 1 ευρώ. Θα χρεωθώ μετέπειτα όμως απο κάνα μεγάλο ποσό;
Η Eurobank θυμάμαι ένα διάστημα δεν άφηνε καθόλου να κανεις top up, σου καθυστερούσε υπερβολικά την κίνηση και μετα στην ακύρωνε.
Στην Εθνική δεν ειχα πρόβλημα.
Εχεις κάνεις κανεις πρόσφατα "top up";
Αν ακολουθήσω την απλή μέθοδο, να αγοράσω κάτι απο το paypal χωρίς λεφτά μέσα, τι λεφτά κρατάει η τράπεζα;
Ευχαριστώ.