Αποστολέας Θέμα: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls  (Αναγνώστηκε 31149 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DIO

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1963
  • Age: 56
  • Τόπος: Sydney, AU
  • Ας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε...
    • Dio's Scale Models
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #125 στις: Αυγούστου 16, 2016, 03:02:31 μμ »
Καλησπέρα από Αυστραλία! Κανένα πρόβλημα με τα capital controls!!!  :twisted: :twisted: :twisted:
Φιλικά,
Διονύσης

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #126 στις: Αυγούστου 16, 2016, 05:13:21 μμ »
Καλησπέρα από Αυστραλία! Κανένα πρόβλημα με τα capital controls!!!  :twisted: :twisted: :twisted:
Είσαι προκλητικός, ξέρω όμως ότι ζηλεύεις που εμείς έχουμε και εσείς δεν έχετε...
 :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #127 στις: Αυγούστου 16, 2016, 06:55:32 μμ »
Προς ενημέρωση σας.

E-bay  και  paypal  συνεχίζουν να είναι μπλοκαρισμένα σε απευθείας χρέωση της δηλωμένης κάρτας  . :evil:

Δουλειά γίνεται μόνο με μεταφορά χρημάτων από ένα λογαριασμό paypal σε άλλο λογαριασμό paypal.

 ::salut::

Δημήτρη,
προχθές αγόρασα από Ιαπωνία
με paypal
και απευθείας χρέωση της δηλωμένης κάρτας (VISA της Eurobank)
η πληρωμή έγινε κανονικά (ποσό περίπου 20 ευρώ)
και σημερα ελαβα μέηλ οτι το δεμα ταχυδρομηθηκε
και το περιμένω
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος DIO

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1963
  • Age: 56
  • Τόπος: Sydney, AU
  • Ας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε...
    • Dio's Scale Models
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #128 στις: Αυγούστου 17, 2016, 12:31:05 πμ »
Είσαι προκλητικός, ξέρω όμως ότι ζηλεύεις που εμείς έχουμε και εσείς δεν έχετε...
 :mrgreen:

Αν είχαμε και λεφτά καλά θα ήτανε lol lol lol
Φιλικά,
Διονύσης

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4283
  • Age: 56
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #129 στις: Αυγούστου 17, 2016, 09:56:22 πμ »
Προς ενημέρωση σας.

E-bay  και  paypal  συνεχίζουν να είναι μπλοκαρισμένα σε απευθείας χρέωση της δηλωμένης κάρτας  . :evil:

Δουλειά γίνεται μόνο με μεταφορά χρημάτων από ένα λογαριασμό paypal σε άλλο λογαριασμό paypal.

 ::salut::

Δίνεις εντολή για έμβασμα από λογαριασμό τραπέζης στο ΙΒΑΝ του λογαριασμού σου στο Paypal. Θέλει 2-3 εργάσιμες.

Αποσυνδεδεμένος Guderian

  • Δημήτρης Τσιτσόπουλος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1530
  • Age: 60
  • Τόπος: Ηλιούπολη (αλλά δεν ξεχνώ τους Αμπελόκηπους)
  • SCHΝELLER ALS HEINZ
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #130 στις: Αυγούστου 18, 2016, 07:54:15 μμ »
LATEST UPDATE!

Μόλις πριν λιγο έγινε συναλλαγή στο e-bay με απευθείας χρέωση της κάρτας και χωρίς να φάω πόρτα! Μόνη διαφορά με προηγουμένως, ότι άλλαξα τον  seller  σ'αυτά που αγόρασα. Τι να πώ :?  Τέλος καλό όλα καλά.

 ::salut::
type less model more

Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3700
  • Age: 62
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #131 στις: Αυγούστου 19, 2016, 12:04:09 μμ »
Πρώτη φορά μετά την εφαρμογή των capital controls που έκανα αγορά απ ευθείας στο hannants με την πιστωτική μου κάρτα κ δεν υπήρξε πρόβλημα..Ο Θεός να βάλει το χεράκι του να συγκρατηθώ. :roll: Το ίδιο εύχομαι κ σε σας!  :mrgreen: ::salut::


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 43
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #132 στις: Αυγούστου 20, 2016, 12:54:00 πμ »
Σήμερα πραγματοποιήθηκε αγορά από το Lucky με χρήση απευθείας πιστωτικής Πειραιώς Visa.

Μέσω Paypal (υπήρχε υπόλοιπο στο balance + ή ίδια πιστωτική με πιο πάνω) δεν πέρασε.

 ::salut::

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος HARTMANN7

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2333
  • Age: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • In Cats We Trust
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #133 στις: Αυγούστου 20, 2016, 10:06:36 πμ »
Απο την προηγούμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα Κυριακή 14/8 έγινε παραγγελία μέσω πιστωτικής Απ ευθείας!! Στο Lucky Model!!!
Και έγινε αυτομάτως δεκτή!!! και έχει ήδη χρεωθεί και το ποσό!!!!

Κύριοι Είμαστε κατα μεγάλο ποσοστό ελέυθεροι!!! Καλή μας αρχή και πάλι!
Γιώργος Γιαννόπουλος.
IPMS 1282

Αποσυνδεδεμένος jim-eta

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4268
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #134 στις: Αυγούστου 20, 2016, 10:38:22 πμ »
Πρώτη φορά μετά την εφαρμογή των capital controls που έκανα αγορά απ ευθείας στο hannants με την πιστωτική μου κάρτα κ δεν υπήρξε πρόβλημα..Ο Θεός να βάλει το χεράκι του να συγκρατηθώ. :roll: Το ίδιο εύχομαι κ σε σας!  :mrgreen: ::salut::

Παναγιώτη την περασμένη εβδομάδα έμμεσα ο hannants δεν με άφηνε να κάνω αγορά,λές να άνοιξε για μας εδώ τους βαλκάνιους;θα το κοιτάξω πάλι.

Αποσυνδεδεμένος VAGELIS

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 705
  • Age: 51
  • Τόπος: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #135 στις: Αυγούστου 22, 2016, 03:12:22 μμ »
Αγορά από Hannants με χρήση προπληρωμένης της Πειραιώς έγινε δεκτή.
Βαγγέλης Αθανασίου

Αποσυνδεδεμένος Idomeneas

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 569
  • Age: 47
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #136 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2016, 07:21:44 μμ »
Ebay παιζει κανονικα πλεον, μεχρι στιγμης εχω κανει 3 αγορες και ηρθαν κανονικα. Τωρα οσοι μαγαζατορες ηταν σωστοι θα ανταμειφθουν κι οσοι πηγαν να εκμεταλευτουν τα CC θα με ξαναδουν τον μηνα που δεν εχει Σαββατο.  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 40
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #137 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2016, 09:58:56 μμ »
Σήμερα προσπαθώ να κάνω αγορά από Αγγλία στα 25 περίπου ευρώ και δεν με αφήνει η Alpha Bank, βγάζει αυτό το μήνυμα, καμιά ιδέα;


Παράθεση
There was an error submitting your payment. Sorry your card has been declined by your bank, please try a different card or check with your bank

Αποσυνδεδεμένος DIO

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1963
  • Age: 56
  • Τόπος: Sydney, AU
  • Ας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε...
    • Dio's Scale Models
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #138 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2016, 04:49:31 μμ »
Το έχω δει αυτό! Μια φορά που ξεπέρασα το πιστωτικό μου όριο...
Φιλικά,
Διονύσης

Αποσυνδεδεμένος nosdio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1210
  • Τόπος: Αθήνα
  • Γιάννης
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #139 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 12:37:48 πμ »
Σήμερα προσπαθώ να κάνω αγορά από Αγγλία στα 25 περίπου ευρώ και δεν με αφήνει η Alpha Bank, βγάζει αυτό το μήνυμα, καμιά ιδέα;

Μηπως πηρες κατι που δεν μπορεις να αγορασεις..ειναι μια λιστα αν πας στην τραπεζα που δεν γινεται ακομα και τωρα.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 40
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #140 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 09:52:24 πμ »
Ηλεκτρολύτες είναι για το ποδήλατο. Μοντελιστικα με αφησε μία χαρά την προηγούμενη εβδομάδα, 20 ευρώ από Χαναντ

Αποσυνδεδεμένος arian

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 499
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #141 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2016, 04:08:34 μμ »
Μετά τις τελευταίες αλλαγές στα capital controls έχει κανείς δοκιμάσει αγορά από Γερμανία (dersockelshop ή modellbau-koenig)? :roll:

Αποσυνδεδεμένος dsamba

  • d-ημήτρης samba-νης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1555
  • Age: 70
  • Τόπος: Πεύκη
  • NH-90 TGRA
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ (ανεπίσημη ιστοδελίδα)
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #142 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2016, 04:39:53 μμ »
Και με το προηγουμενο καθεστως και πληρωμη μεσω Pay Pal δεν ειχα θεμα στο Aviation Megastore (NL).

Υποθετω οτι για ολες τις χωρες ισχυει το ίδιο

ΔΣ


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

Αποσυνδεδεμένος arian

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 499
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #143 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2016, 05:47:24 μμ »
Υποθετω οτι για ολες τις χωρες ισχυει το ίδιο
Προσπάθεια αγοράς από Perfectscale στη Γερμανία μέσω  Paypal απορρίφθηκε 3 φορές. Για αυτό αναρωτιέμαι αν συμβαίνει το ίδιο και στα υπόλοιπα της ίδιας χώρας που απορρίπταν αγορές πρίν τις τελευταίες αλλαγές.

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4283
  • Age: 56
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #144 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2016, 10:32:58 μμ »
Με κάρτα προσπάθησες ή με το Paypal Balance? Με το 2ο
έχω αγοράσει από παντού, USA, Japan, Germany κλπ κλπ.

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4283
  • Age: 56
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #145 στις: Μαρτίου 08, 2017, 10:39:16 μμ »
Να αναφέρουμε εδώ ότι πλέον αγοράζεις από παντού - πρόσφατα πήρα
κάτι από USA 50$ - και χρησιμοποίησα προπληρωμένη Πειραιώς χωρίς
πρόβλημα. Στο ίδιο κατάστημα πριν από ένα 8μηνο δεν με άφηνε.

Καλή επιτυχία.

Αποσυνδεδεμένος Amen

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4875
  • Age: 18
  • Τόπος: Λάρισα
  • Αρης
    • My photo Gallery
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #146 στις: Απριλίου 01, 2017, 09:11:10 μμ »
Γεια σας, με το "top up" της Paypal γνωρίζει κανεις τι παιζει; 

Πριν τα capital controls φόρτωνα έτσι το paypal balance ωστε να χρεώνομαι μια φορά απο τα έξοδα της τράπεζας μου. Ειχα δηλαδή πάντα ένα ποσο στο paypal και έπαιζα με αυτο ,δεν αφηνα να τραβάει αυτόματα απο την καρτα μου.

Σημερα που δοκίμασα να κάνω "top up" έιδα οτι λογαριασμός που σου δίνει το paypal είναι στη Deutsche Bank και όχι Αθήνα.

Στον υπολογισμό εξόδων αν τα βάλεις απο κοινoύ ειναι 1 ευρώ. Θα χρεωθώ μετέπειτα όμως απο κάνα μεγάλο ποσό;

Η Eurobank θυμάμαι ένα διάστημα δεν άφηνε καθόλου να κανεις top up, σου καθυστερούσε υπερβολικά την κίνηση και μετα στην ακύρωνε.

Στην Εθνική δεν ειχα πρόβλημα.

Εχεις κάνεις κανεις πρόσφατα "top up";

Αν ακολουθήσω την απλή μέθοδο, να αγοράσω κάτι απο το paypal χωρίς λεφτά μέσα, τι λεφτά κρατάει η τράπεζα;

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Theios Nontas

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 803
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #147 στις: Απριλίου 02, 2017, 12:10:56 πμ »
Έκανα top-up την περασμένη εβδομάδα.
Ο λογαριασμός του paypall είναι στη Deutsche Bank, στον λογαριασμό αυτό καταθέτεις έμβασμα (δεν μεταφέρονται τα χρήματα αυτόματα απο τον συνδεδεμένο λογαριασμό όπως παλαιότερα προ CC) είτε μέσω e-banking, ή πηγαίνοντας στο γκισέ.
Μπορείς να μεταφέρεις μέχρι 1000 ευρώ το μήνα στο balance που είναι το όριο για τα εμβάσματα εξωτερικού αυτή τη στιγμή με τα capital controls.
Τα έξοδα είναι 1 ευρώ αν κάνεις απο κοινού χρέωση (SHA), δεν υπάρχουν άλλες χρεώσεις (τουλάχιστον με το e-banking, για το γκισέ δεν ξέρω). Τα χρήματα μεταφέρονται στο balance σε 2-3 εργάσιμες.

Αν αγοράσεις χωρίς χρήματα στο balance χρεώνεται κατ ευθείαν η πιστωτική σου, δεν έχεις εξτρά χρεώσεις απο την τράπεζα.
Oι συναλλαγές με την κάρτα περνάνε εφ' όσον η τράπεζα δεν έχει εξαντλήσει το ποσό που της επιτρέπεται κάθε μήνα λόγω των capital controls και ο πωλητής έχει δηλώσει ότι το είδος που εμπορεύεται είναι στα επιτρεπόμενα από τα capital controls.
Aν αγοράζεις απ το balance δεν έχεις αυτούς τους περιορισμούς διότι τα χρήματα βρίσκονται πλέον στο paypall και όχι στην ελληνική τράπεζα.

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4283
  • Age: 56
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #148 στις: Απριλίου 02, 2017, 12:39:27 πμ »
Πριν τα capital controls φόρτωνα έτσι το paypal balance ωστε να χρεώνομαι μια φορά απο τα έξοδα της τράπεζας μου. Ειχα δηλαδή πάντα ένα ποσο στο paypal και έπαιζα με αυτο ,δεν αφηνα να τραβάει αυτόματα απο την καρτα μου.

Σημερα που δοκίμασα να κάνω "top up" έιδα οτι λογαριασμός που σου δίνει το paypal είναι στη Deutsche Bank και όχι Αθήνα.

Περίμενες να έχει έδρα Αθήνα το Paypal?  :lol: :lol:
Top up κάνεις άνετα και μπαίνουν σε 2 εργάσιμες.
Η χρέωση είναι ανάλογη του ποσού και της τράπεζας και μπαίνει στην αρχή.
Μπορείς να ψωνίσεις και με προπληρωμένη όπως ανέφερα παραπάνω χωρίς πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος Amen

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4875
  • Age: 18
  • Τόπος: Λάρισα
  • Αρης
    • My photo Gallery
Απ: Τι ισχύει σήμερα με τα Capital Controls
« Απάντηση #149 στις: Απριλίου 02, 2017, 08:16:30 μμ »
"Θείε Νώντα" σε ευχαριστώ για την λεπτομερή απάντηση. Εσύ σε ποια Τράπεζα έκανες "top up" πρόσφατα;

Περίμενες να έχει έδρα Αθήνα το Paypal?  :lol: :lol:
Top up κάνεις άνετα και μπαίνουν σε 2 εργάσιμες.
Η χρέωση είναι ανάλογη του ποσού και της τράπεζας και μπαίνει στην αρχή.
Μπορείς να ψωνίσεις και με προπληρωμένη όπως ανέφερα παραπάνω χωρίς πρόβλημα.

Ναι βρε, ελλάδα τα έβαζα, αφού έχω ακόμη την συντόμευση στο ebanking και γράφει χώρα Ελλάδα "BANK OF AMERICA, N.A. ATHENS" με δικαιουχο PAYPAL PTE LTD.

Δηλαδή παιδιά με την προπληρωμένη κάρτα ή και την απλή χρεωστικά κάρτα η τράπεζα δε θα μου αφαιρεί ένα επιπλέον ποσό με κάθε αγορά που θα κάνω; Αν η μονη διαφορά ειναι αυτή που ανέφερε ποιο πάνω ο "Θειος" με τα όρια που έχει η καθε τράπεζα να μην κάνω "top up". Παρά μονο οταν χρειαστεί.

Tags: