Γνωρίζει κανείς αν το ΙΒΑΝ της ΠΕΙΡΑΙΩΣ στο skrill που χρησιμοποιούσαμε άλλαξε σε ΙΒΑΝ ΑLPHA! Έχει συμβεί κάτι?
Υποθέτω το μόνο που αλλάζει στην διαδικασία φόρτισης της skrill είναι ο νέος χρησιμοποιούμενος ΙΒΑΝ της ALPHA και φυσικά οι χρεώσεις αν η φόρτιση δεν γίνεται από υπάρχων λόγαριασμό ALPHA? 
Ναι, έχουν επαναφέρει τα στοιχεία του λογαριασμου τους στην Alpha.
Εχε υπ'οψην οτι σε μεταφορές απο αλλη τράπεζα ειχα αντιμετωπίσει καθυστερήσεις στο χρόνο μεχρι να φανούν τα χρήματα στο υπόλοιπο του skrill,
μεχρι και τηλέφωνο τους ειχα πάρει κανα δυο φορές.
Οταν η μεταφορά γινόταν απο Alpha σε Alpha δεν υπήρχε θέμα.