Είναι το αντίγραφο του Olympos HP-101. Τώρα τι
ονομασία είχε τότε δύσκολο να θυμάμαι. Εκτός κι
αν είναι λίγο μεταγενέστερος ο δικός σου, καθώς
ο δεινόσαυρος δικός μου αγοράστηκε από το Λα-
ρόζα γύρω στο '92-93 μετά από κάποια κριτική στο
Modelling ή το Μοντέλο ( πάλι δεν θυμάμαι ποιο κυκλο-
φορούσε τότε , η ηλικία βλέπεις.....

).