Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Αερογράφοι & Air Compressors
»
Θέμα:
Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ. (Αναγνώστηκε 2495 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
στις:
Μαΐου 12, 2015, 08:42:04 μμ »
καλησπέρα σας, τις τελευταίες μέρες είμαι στο ψάξιμο για ένα κομπρεσέρ. Το οποίο θα είναι μεταχειρισμένο..
Ήθελα να ρωτήσω, σχετικά με την πίεση μπορεί να σηκώνει το καθένα. Αυτά που βρήκα έχουν από 3 έως 5 bar.
Για να είμαι καλυμμένος πόσο χρειάζομαι?
Καταγράφηκε
s-mat
Scale 1/35
Μηνύματα: 2227
Age: 45
Τόπος: Αθήνα
I'll be back soon......I hope
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #1 στις:
Μαΐου 12, 2015, 09:18:43 μμ »
Το πολύ μέχρι 1,5 άντε 2 bar
Καταγράφηκε
ramfighter
Xrepi Model Collector
Scale 1/35
Μηνύματα: 6113
Age: 56
Τόπος: Αθήνα
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #2 στις:
Μαΐου 13, 2015, 10:58:20 πμ »
Καλημέρα σας. Να προσθέσω ακόμα κριτήριο στην αναζήτηση σου, το οποίο πολλοί παραβλέπουν : Την παροχή, η οποία πρέπει να είναι από 15lit/m ή 0,53CFM και πάνω. Η τιμή αυτή συνήθως αναγράφεται για πίεση 0 barr
Καταγράφηκε
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #3 στις:
Μαΐου 13, 2015, 07:17:00 μμ »
Αυτό τι σημαίνει ακριβώς; Δήλαδη που παίζει ρόλο;
Καταγράφηκε
ramfighter
Xrepi Model Collector
Scale 1/35
Μηνύματα: 6113
Age: 56
Τόπος: Αθήνα
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #4 στις:
Μαΐου 13, 2015, 07:31:39 μμ »
Στο να αποδίδουν καλά οι αερογράφοι.
Καταγράφηκε
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #5 στις:
Μαΐου 15, 2015, 11:01:08 μμ »
Οι sil-air, αυτοί που έχουν κομπρεσέρ σαν του ψυγείου, είναι ανθεκτικοί;
Καταγράφηκε
piaggio250
Γιώργος Α.
Scale 1/48
Μηνύματα: 989
Τόπος: Ηράκλειο
Modelling for fun not for passion.
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #6 στις:
Μαΐου 15, 2015, 11:17:16 μμ »
Αν ψάχνεις για αθόρυβο κομπρεσσέρ είναι μονόδρομος, και αν τηρείς τις οδηγίες χρήσης-συντήρησης είναι για μιά ζωή. Μόνο "μειονέκτημα" η ακριβή τιμή τους.
Καταγράφηκε
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #7 στις:
Μαΐου 16, 2015, 12:43:52 πμ »
Ρωτάω γιατί κάποια που έχω βρει είναι κατασκευής 1990-95..
Καταγράφηκε
piaggio250
Γιώργος Α.
Scale 1/48
Μηνύματα: 989
Τόπος: Ηράκλειο
Modelling for fun not for passion.
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #8 στις:
Μαΐου 16, 2015, 12:52:14 πμ »
Σε ποιά τιμή?
Καταγράφηκε
fotis panagiotopoulos
Scale 1/72
Μηνύματα: 230
Age: 61
Τόπος: Αθηνα
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #9 στις:
Μαΐου 16, 2015, 09:59:27 πμ »
Καλημερα cvittas. Επειδη ημουν τυχερος και μπορεσα να παρω απο την αρχη ενα πολυ καλο κομπρεσερ το οποιο εχω ακομα μετα απο 18 χρονια, μπορω να σου πω οτι ειναι καλυτερα να παρει καποιος ενα καλο κομπρεσερ και εναν μετριο αερογραφο για να μπορει να βαφει σωστα και οχι το αντιθετο που κανουν συνηθως οι περισσοτεροι. Τα βασικα χαρακτηριστικα που πρεπει να εχει ενα κομπρεσερ παντα κατα την γνωμη μου, να ειναι αθορυβο και να εχει δεξαμενη αερα και επισης να υπαρχει φιλτρο υγρασιας και ρυθμιστης πιεσης. Βεβαια ενα καλο κομπρεσερ κοστιζει αλλα ειναι μακροχρονια επενδυση και πιστευω οτι πρεπει καποιος να περιμενει μεχρι να μπορει να παρει ενα καλο κομπρεσερ και οχι να αγορασει κατι φθηνο γιατι θα αναγκαστει να το αλλαξει επειδη δεν θα μπορει να βαψει σωστα. Αυτα ειχα να σου επισημανω και καλη αναζητηση.
Καταγράφηκε
[img width=120 height=80]http://s27.postimg.org/c0g1p7
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #10 στις:
Μαΐου 16, 2015, 07:32:31 μμ »
Παράθεση από: piaggio250 στις Μαΐου 16, 2015, 12:52:14 πμ
Σε ποιά τιμή?
Από 70 ευρώ περίπου..
Καταγράφηκε
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #11 στις:
Μαΐου 17, 2015, 10:57:52 μμ »
Τελικά πήρα αυτό:
http://www.ebay.de/itm/Airbrush-Kompressor-Mod-20A-Hansa-/171783495637?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2047675.l2557&nma=true&si=gJGT9aK1fjswRESxF1Phl9b20Co%253D&orig_cvip=true&rt=nc
Καταγράφηκε
piaggio250
Γιώργος Α.
Scale 1/48
Μηνύματα: 989
Τόπος: Ηράκλειο
Modelling for fun not for passion.
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #12 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:10:24 μμ »
Ποιό?
Καταγράφηκε
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #13 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:12:35 μμ »
Αυτό στο λινκ.. Δεν το βγάζει;
Καταγράφηκε
piaggio250
Γιώργος Α.
Scale 1/48
Μηνύματα: 989
Τόπος: Ηράκλειο
Modelling for fun not for passion.
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #14 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:13:57 μμ »
Οχι.
Καταγράφηκε
gpav
ἐν τοῖς δεινοῖς εὔελπις...
Scale 1/35
Μηνύματα: 1182
Age: 60
Τόπος: Πειραιάς
Γιώργος Παυλόπουλος
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #15 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:14:11 μμ »
Το βγάζει, αν κατέβεις λίγο κάτω στη σελίδα.
Καταγράφηκε
Nothing is so good for the morale of the troops as occasionally to see a dead general
- Field Marshal William Slim
It makes no difference which side the general is on
- Unknown British Soldier
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #16 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:15:58 μμ »
Είναι το hansa 20a. Το φτιάχνει η werther και μου φαίνεται ίδιο με το sil-air..
Καταγράφηκε
gtdeath13
Scale 1/32
Μηνύματα: 10046
Τόπος: Boavista
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #17 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:18:10 μμ »
Πολύ καλή αγορά!!! Μπράβο και καλά βαψίματα. Είναι όντως ίδιο με το silair. Το λαδάκι που παίρνει, αν δεν το ξέρεις ήδη, είναι το sincom32e ή κάνει και το ψυκτέλαιο. Θέλεις απλά ένα συνθετικό λάδι για συμπιεστές.
Καταγράφηκε
piaggio250
Γιώργος Α.
Scale 1/48
Μηνύματα: 989
Τόπος: Ηράκλειο
Modelling for fun not for passion.
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #18 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:18:21 μμ »
Καλοδούλευτο, άλλαξε του το λάδι προληπτικά και καλά βαψίματα !!!
Καταγράφηκε
cvittas
Scale 1/144
Μηνύματα: 48
Τόπος: Hannover - Γερμανία
modelclub.gr
Απ: Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.
«
Απάντηση #19 στις:
Μαΐου 17, 2015, 11:23:51 μμ »
Σας ευχαριστώ συμφορουμιστες.. Μέχρι την Παρασκευή πιστεύω να το έχω στα χέρια μου..
Θα το κοιτάξω το λάδι, αν και αυτός γράφει ότι το έχει χρησιμοποιήσει μόνο μια φορά..
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Αερογράφοι & Air Compressors
»
Θέμα:
Αναζήτηση κατάλληλου κομπρεσέρ.