Ναι, μάλλον θα περάσω σε ακρυλικά. Και όταν βάψω κάτι με Gunze και πρέπει να κάνω διορθώσεις με πινέλο θα καλώ τον Κθούλου να με βοηθήσει...
Γιωργο,μια και ειχα Graphotec,εχω H&S και Iwata (0,2 alla kai 0,3-0,5-0,35 παλιοτερα) μηπως μπορεις να μας πεις το ολο setup του πραγματος? Πιεσεις,αραιωσεις,διαλυση,κομπρεσερ... Π.χ. ο Η&S θελει τουλαχιστον 50% μεγαλυτερη πιεση απο ολους τους Ιwata για την ιδια λεπτη δεσμη. Οποτε δεν μπορει να εχουν με τα ιδια στοιχεια την ιδια συμπεριφορα.
Παιδιά, παραπάνω περιέγραψα ένα τεστ. Το έκανε κανείς; Αν το έκανε και τα κατάφερε τότε ας μου πει τις ρυθμίσεις. Οσο για τις δικές μου ρυθμίσεις, σε κάθε δοκιμή, είχα:
- Κομπρεσέρ SilAir.
- Πίεση από 10psi μέχρι και 20psi, σταδιακή αύξηση ανά 1psi χοντρικά, ότι μπορώ να ξεχωρίσω από το όργανο του κομπρεσέρ.
- Χρώματα Humbrol, από παμπάλαια μέχρι το φρεσκότατο RLM02.
- Αραίωση με πολυουρεθάνης, white spirit και το διαλυτικό της Humbrol. Από 1/1 μέχρι και 20/1.
- Αερογράφοι Iwata HP-C 0.3mm, Infinity με 0.15mm, 0.2mm και 0.4mm. Επίσης κινεζοκατασκεύασμα BD-183K με 0.3mm, 0.5mm και 0.8mm, μπουρί μιλάμε, να ψεκάσεις κέτσαπ στο σάντουιτς!
Το δικό μου συμπέρασμα; Τα enamel Humbrol απλά ΔΕΝ ψεκάζονται από αυτά τα super ουάου εργαλεία, για κάποιο λόγο, ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό σχήμα των μπεκ. Φτηνοαερογράφοι τα ψεκάζουν αλλά λόγω διαλυτικών δεν θα αντέξουν πολύ. Χθες αργά έκανα και μία δοκιμή με ακρυλικά της Humbrol. Εντάξει... μαγιονέζα να ψέκαζα, καλύτερα θα τα πήγαινα!
Και το σοκ. Σήμερα το πρωί καθαρίζω τον Infinity επειδή, από χθες, τον είχα καθαρίσει πρόχειρα. Κλασικά, γεμίζω ένα κυπελάκι από γαλατάκι με διαλυτικό νίτρου και ξεκινάω. Λύνω, καθαρίζω με μπατονέτες, στριμένα χαρτί κουζίνας στο μπεκ, όλα τα προβλεπόμενα. Και κάποια στιγμή πάω να βάλω το μπεκ μέσα στο κάλυμά του για να το βιδώσω στον αερογράφο. Σε μία κλασσική κίνηση ατόμου με κινητικά προβλήματα, το κάλυμα μου φεύγει από τα χέρα και προσγειώνεται ΜΕΣΑ στο κυπελάκι με το νίτρο. Το βγάζω αμέσως, το σκουπίζω, βάζω μέσα το μπεκ και πάω να το βιδώσω στο σώμα του αερογράφου. Ναι, καλά, το oring του φούσκωσε, έγινε διπλάσιο σε διάμετρο και απλά καταστράφηκε

Προσωπικά θα περίμενα από έναν αερογράφο 250+EUR να έχει orings από teflon. Ισως και να είμαι ρομαντικός... πάντως ο επόμενος που θα γράψει πως οι κινέζικοι αερογράφοι δεν αντέχουν γιατί έχουν παντού πλαστικά orings θα τα ακούσει για τα καλά

Και πάλι λέω πως μου δίνω 99% να φταίω εγώ, άλλωστε οι ικανότητές μου στο θέμα είναι κάπου στον πάτο. Αλλά αν κάποιος καταφέρει το test που περιέγραψα, ας ειδοποιήσει παρακαλώ, τουλάχιστον να βεβαιωθώ...