Αποστολέας Θέμα: 1/48 Italeri Eurofighter Typhoon  (Αναγνώστηκε 1572 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος z

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 103
  • Age: 42
  • Τόπος: θεσσαλονικη
  • modelclub.gr
1/48 Italeri Eurofighter Typhoon
« στις: Μαρτίου 16, 2014, 10:22:53 πμ »
το πρωτο μου μοντελο που σας παρουσιαζω...ειναι βαμμενο με to humprol 167 εχουν περαστει φιλτρα απο τον φιλο μου dionιsis79 μετα ενα ελαφρυ wash κ λιγες σκονες αγιογραφιας ετσι για να βρωμισουμε παραπανω!!!!!!γενικως μ αρεσει να αυτοσχεδιαζω λιγο κ ετσι προσθεσα κ 2gbu τσι για να δειχνουμε μαχημη!!!!

20140315_142925 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142915 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142812 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142425 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142750 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142509 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142459 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142313 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142301 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142725 by zorzkoutras, on Flickr

20140315_142700 by zorzkoutras, on Flickr

Αποσυνδεδεμένος Νασος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1069
  • modelclub.gr
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 16, 2014, 11:01:02 πμ »
Πολύ όμορφη δουλειά φίλε μου.Μπράβο σου να είσαι καλά. ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος mirrage

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3318
  • Age: 41
  • Τόπος: Χανιά
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 16, 2014, 12:12:04 μμ »
Έκανες preshade?Οι γραμμώσεις φαίνονται υπερβολικά τονισμένες.

Παναγιώτης Ελ Σισι

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2880
  • Age: 43
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 16, 2014, 01:19:03 μμ »
Έκανες preshade?Οι γραμμώσεις φαίνονται υπερβολικά τονισμένες.
χ1
Eπίσης στις φωτό φαίνεται σαν να μην έχει πιάσει το wash στα πριτσίνια,ειδικά στην ράχη ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος mirrage

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3318
  • Age: 41
  • Τόπος: Χανιά
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 16, 2014, 02:35:22 μμ »
χ1
Eπίσης στις φωτό φαίνεται σαν να μην έχει πιάσει το wash στα πριτσίνια,ειδικά στην ράχη ::salut::

Σωστό και αυτό.
Επίσης αυτές οι κόκκινες ταινίες είναι remove before flight?Έχεις δει φωτογραφίες
που τις δείχνουν σε εκείνα τα σημεία που τις έβαλες?

Επειδή είναι το πρώτο σου είναι απολύτως δικαιολογημένο να έχεις τέτοια θέματα.
Απλά στα επισημαίνουμε για να έχεις τον νου σου στο επόμενο.
 ::salut::

Παναγιώτης Ελ Σισι

Αποσυνδεδεμένος z

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 103
  • Age: 42
  • Τόπος: θεσσαλονικη
  • modelclub.gr
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 16, 2014, 04:40:54 μμ »
οπως  προειπα αυτοσχεδιασα,τις γραμωσεις τις τονισα κανοντας wash επανω τους γι αυτο δειχνουν ετσι,οι κοκκινες ταινιες ειναι rbf τις εβαλα χωρις ιδιαιτερη προσοχη για το σημειο!!!!κ στην ραχη απλα περασα σκονες αγιογραφιας!!!δεκτες ολες οι παρατηρησης εξαλλου ετσι γινομαστε καλυτερη!!!!!

Αποσυνδεδεμένος raziera

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1774
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Κωστας
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 16, 2014, 05:08:57 μμ »
Λιγο προσοχη θελει και στο gloss βερνικι γιατι τα σηματα σου δεν εχουν κατσει καλα.
Φαινεται απο κατω γυαλαδα.
Καλη συνεχεια στο επομενο.

 ::salut:: Κωστας

Αποσυνδεδεμένος z

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 103
  • Age: 42
  • Τόπος: θεσσαλονικη
  • modelclub.gr
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 16, 2014, 05:22:08 μμ »
Λιγο προσοχη θελει και στο gloss βερνικι γιατι τα σηματα σου δεν εχουν κατσει καλα.
Φαινεται απο κατω γυαλαδα.
Καλη συνεχεια στο επομενο.

 ::salut:: Κωστας
τι ακριβως εννοεις??

Αποσυνδεδεμένος raziera

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1774
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Κωστας
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 16, 2014, 05:44:08 μμ »
Οι χαλκομανιες που έχεις βάλει απο κάτω έχουν μια θαμπαδα.
Κάτι σαν αέρα, αυτο έγινε επειδή δεν ήταν gloss τα χρώματα σου αλλα ματτ.
Έπρεπε να περάσεις ένα χέρι γυαλιστερό βερνίκι και αφού πρώτα στεγνώσει καλα απο πάνω τις
χαλκομανιες.
Με αυτόν τον τροπο δεν θα ήταν θαμπες όπως φαίνονται στην φωτο.
Στα αγγλικά λέγεται silvering δες κανά βίντεο στον σωλήνα να καταλάβεις πως διορθώνεται .
Πάντα φιλικά.

 ::salut:: Κωστας

Αποσυνδεδεμένος z

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 103
  • Age: 42
  • Τόπος: θεσσαλονικη
  • modelclub.gr
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 16, 2014, 05:49:02 μμ »
κωστα δεκτες οι επισημανσεις!!!θα το τσεκαρω αυτο που μου λες!!!

Αποσυνδεδεμένος tony PRO

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 555
  • Age: 37
  • Τόπος: Kρήτη
  • models modes!
Απ: 1/48 Italeri eurofighter-typhoon
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 27, 2014, 11:13:22 μμ »
Το wash μπορείς και να το κάνεις με άλλο τρόπο:  με μαρκαδοράκι/στηλό λεπτής  μύτης να κάνεις μια γραμμή ή κύκλο και μετά με μπατονέτα να του δίνεις φορά προς τα πίσω, θα έχει όμοια και καλύτερα αποτελέσματα. Υπομονή θέλει όπως και όλος ο μοντελισμός βεβαίως.

Tags: