Οι χαλκομανιες που έχεις βάλει απο κάτω έχουν μια θαμπαδα.
Κάτι σαν αέρα, αυτο έγινε επειδή δεν ήταν gloss τα χρώματα σου αλλα ματτ.
Έπρεπε να περάσεις ένα χέρι γυαλιστερό βερνίκι και αφού πρώτα στεγνώσει καλα απο πάνω τις
χαλκομανιες.
Με αυτόν τον τροπο δεν θα ήταν θαμπες όπως φαίνονται στην φωτο.
Στα αγγλικά λέγεται silvering δες κανά βίντεο στον σωλήνα να καταλάβεις πως διορθώνεται .
Πάντα φιλικά.

Κωστας