ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Heller Vintage GB-Τι θα φτιάξετε?

<< < (3/15) > >>

giwrgosd:
Δεν σας λέω... ::glossa::

Jet72:

--- Παράθεση από: mmaker στις Νοεμβρίου 29, 2013, 12:10:58 πμ ---Θέλω και γωωω τα Max Decals :D
Δες τι θα φτιάξεις και τα υπόλοιπα τα αγοράζω.
Λοιπόν εγώ είμαι μεταξύ των, ::glossa::
Saab Tunnan
Saab J-21
Fouga Magister
Dassault Ouragan
T-28 Trojan
Gloster Javelin T3

--- Τέλος παράθεσης ---

Tunnan αλλά μεταλλικό...



Εγώ ένα κλασσικό Μ2000, ό,τι πιο mainstream. Είμαι η περίπτωση του "καλά, αυτό δεν χρειαζόταν ένα GB για να το φτιάξεις". Όχι ότι θα προλάβω αλλά θα ...τιμήσω συμβολικά με την παρουσία μου την ΑΨΟΓΗ οργάνωση της διαχειριστικής ομάδας για τα επόμενα GB. :-)

FOX-3:

αυτο γλυκοκοιτάω

melpas1013:
http://www.scalemates.com/products/product.php?id=169160

Αν πάει καλά το κατασκευαστικό (γρήγορα δηλαδή και χωρίς προβλήματα), μπορεί να φτιαχτεί κι άλλο μέλος της οικογένειας AMX 13. Όλα Κυπριακά...

VF23:
Μόνο ένα Heller μου έμεινε 1/48 και είναι αυτό :


Οπότε αυτό και θα φτιάξω με κάμποσες βελτιώσεις στο cockpit και decals από άλλο κιτ καθώς είναι κατεστραμμένα ήδη..  ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση