ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Heller Vintage GB-Τι θα φτιάξετε?

<< < (2/15) > >>

phantomakias:
Εγω αν θελει ο μανιτου θα παλεψω ενα νορατλας κα βλεπουμε.
Φυσικα ΝΙΚΗ!

Εdit : τωρα που το σκεφτομαι ενα 727 ή Α-300 Ολυμπιακη δεν θα ποναγε πολυ........
χμμμμμμμμμμμ

Amen:
Εγώ αυτό έχω από Heller.

και εδώ περισότερες φώτο - ιδέες http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,23825.0.html

Βρήκα και αυτά τε decal http://www.maxdecals.com/max7223.html όπου και πήρα ένα.
Αρχικά τα είδα στο hannants αλλά τα είχε διπλάσια τιμή! Ο Max decals Μου τα έστειλε και πολύ γρήγορα!

mmaker:
Θέλω και γωωω τα Max Decals :D
Δες τι θα φτιάξεις και τα υπόλοιπα τα αγοράζω.
Λοιπόν εγώ είμαι μεταξύ των, ::glossa::
Saab Tunnan
Saab J-21
Fouga Magister
Dassault Ouragan
T-28 Trojan
Gloster Javelin T3

nosdio:
Εγω γαλλικο Texan 1/72 με το καρχαριοστομα..δεν εχω και αλλο heller βασικα :wink:

felix:
Εχω τοσα ανοιχτα μετωπα, και ηδη ασχολουμαι με δυο hellerακια, αλλα σκεφτομαι να ξεκινησω ενα fouga magister Γαλλικο μεταλλικο για το GB. Τουλαχιστον εχει σχετικα απλη γραμμωση για χαραξη...  :lol:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση