ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Heller Vintage GB-Τι θα φτιάξετε?
mmaker:
Για πείτε τι θα φτιάξετε,τι έχετε μισοέτοιμο,ή τι ήδη αρχίσατε? ::glossa::
ramfighter:
Βαπόρι της Lyra ::flag-greece::
Wildcat:
--- Παράθεση από: ramfighter στις Νοεμβρίου 28, 2013, 10:22:48 μμ ---Βαπόρι της Lyra ::flag-greece::
--- Τέλος παράθεσης ---
Και εγώ που νόμιζα οτι τα ανέκδοτα είχαν κοπεί... :twisted: ::glossa::
gkontog:
PZL Karas! Και ότι άλλο προφτάσω, αν βρω κανένα αρματικό της, όσο χάλι και να είναι...
dkakos:
Εγώ θα πάιξω εδώ:
Αλλά δεν νομίζω να καταφέρω splinter.
Πολύ θα ήθελα να βρώ και τα παρακάτω, αλλά δεν βαριέσαι...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση