Κιτ του Skyraider στην 1/48 κατάλληλο για Κορέα δεν υπάρχει στην αγορά.Μπορείς να πάρεις το Tamiya ,που είναι και το καλύτερο, και να το πλακώσεις στις μετατροπές.
Το καλύτερο Bearcat είναι της Hobby Boss αλλά δεν γνωρίζω εάν το έχει βγάλει με σήματα Κορέας.