Modelclub.gr Φόρουμ

ΑΒ-206Β ΕΣ κλίμακα 1:5.7, κιτ Vario, Trex700/800E (Αναγνώστηκε 23531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
ΑΒ-206Β ΕΣ κλίμακα 1:5.7, κιτ Vario, Trex700/800E
Αύγουστος 07, 2013, 10:07:44 πμ
Γεια χαρά σε όλους!

Όπως το υποσχέθηκα, ξεκινώ καινούργιο θέμα στην κατηγορία "υπό κατασκευή" για το ΑΒ-206Β σε κλίμακα 1:5,7 με το κιτ της Vario και με μηχανικά μέρη από Trex700E με μετατροπή σε 800άρι.
Φυσικά θα μου πει κάποιος γιατί εδώ και όχι στην κατηγορία Τ/Κ. Ίσως να είναι έτσι, όμως δίνω περισσότερη βαρύτητα στην πιστότητα του μοντέλου όσον αφορά την κλίμακα παρά στο μηχανικό κομμάτι το οποίο φυσικά και δεν έιναι αμελητέο μιας και έγιναν αρκετές τροποποιήσεις που θα παρουσιαστούν εδώ.

Αρκετά με την πολυλογία, ξεκινώ με μερικές φωτογραφίες από την εφαρμογή των βασικών κομματιών καθώς και του μηχανισμού με κάποια σχόλια.

Ακόμη ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον dsamba για το άφθονο φωτογραφικό υλικό που έθεσε αμέσως στην διάθεσή μου!

Πάμε λοιπόν!

Γενική άποψη μετά την εφαρμογή του ουραίου τμήματος μαζί με τα μηχανικά μέρη του ΤιΡεξ (φωτό μέτρια, την επόμενη φορά θα φωτογραφίσω την ημέρα):



Μπροστινό τμήμα της ατράκτου. Δεν έχει γίνει ακόμα επεξεργασία των καλυμμάτων του κινητήρα και η εφαρμογή δεν είναι καλή. Ο άξονας του στροφείου δεν είναι ο γνήσιος του ΤιΡεξ αλλά τροποποιημένος άξονας Vario (κωδικός 722/35) που κόπηκε και τρυπήθηκε ώστε να ταιριάξει στον μηχανισμό και στην κλίμακα. Ο γνήσιος άξονας είναι περίπου 5 εκ. κοντύτερος απ'όσο χρειάζεται.



Άποψη του δίσκου του κυρίως στροφείου καθώς και του καλύμματος


Συνεχίζω στο επόμενο με περισσότερες φωτογραφίες...

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Καλή αρχή ...

Συγγραφικά και άλλα δικαιώματα, δεσμευμένα απο τώρα ...  :wink:


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Ευχαριστώ!!! :D

Συνεχίζω με φωτό:

Η προσαρμογή του ουραίου τμήματος στο κύριο τμήμα της ατράκτου τροποποιήθηκε ως προς το προτεινόμενο από την Vario λόγω του ότι χρειάζονταν να περάσει ο σωλήνας του άξονα του ουραίου στροφείου. Ευτυχώς το μέγεθος του καλύμματος στην ράχη του ουραίου είναι ακριβώς όσο χρειάζεται για την δίαμετρο του σωλήνα (21χλστ):



Άποψη της "καρδιάς" του μηχανισμού. Χρειάστηκε να κοπεί φύλλο αλουμινίου 1.5χλστ ώστε να στηριχθεί το πλαίσιο στην άτρακτο. Το πάχος μάλλον είναι αρκετό αν και μπορέι να χρειαστεί μικρή ενίσχυση με εγκάρσιες μικρές δοκούς. Το εμπρός πλαστικό τμήμα με τα ηλεκτρονικά και το γυροσκόπιο θα μετακομίσουν κάτω από το κόκπιτ μετά τις δοκιμαστικές πτήσεις για ν'αφήσουν χώρο στο... κόκπιτ. Το στροφείο περιστρέφεται όπως και στο πραγματικό αντίθετα από τους δείκτες του ρολογιού. Για τον λόγο αυτό αναστράφηκαν τα κομμάτια της κεφαλής του στροφείου που κρατούν τις πτέρυγές του καθώς και το έδρανο ελευθέρας περιστροφής (freewheel). Ο κινητήρας είναι της εταιρείας Hacker A50-14L Turnado:


Συνεχίζω το βράδυ...

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Είπα ότι θα συνεχίσω το βράδυ όμως πού χρόνος...

Συνεχίζω τώρα.

Φωτογραφίες όπου φαίνεται καλύτερα η κλίση που έχει ο άξονας του στροφείου καθώς και το σημείο εξόδου του από την άτρακτο τα οποία φαίνονται αρκετά σωστά για την κλίμακα. Επίσης σωστό φαίνεται και το μήκος του άξονα (πολλές μετρήσεις και συγκρίσεις από τις φωτογραφίες μέχρι την τελική απόφαση):




Φωτό του πλαισίου προσαρμογής του μηχανισμού στην άτρακτο:



Φωτογραφία από την προσαρμογή του εμπρός σκέλους προσγείωσης σε σχέση με το πλαίσιο ανάμεσα στις θύρες επιβίβασης. Νομίζω πως είναι σωστό συγκρίνοντας και πάλι με ουκ ολίγες φωτογραφίες:



Άποψη του μηχανισμού στο εσωτερικό της ατράκτου:



Το ουραίο στροφείο. Χρειάζεται δουλειά για να καλυφθεί όσο γίνεται καλύτερα και φυσικά να μην υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα στην λειτουργία του ( όταν λέω το "παραμικρό" είναι με όλη τη σημασία της λέξης, από μία βλακεία μπορεί να χαθεί όλο το ελικόπτερο):



Άποψη άνωθεν του Ε/Π:



Φωτογραφία από τον σωλήνα του άξονα μετάδοσης του ουραίου στροφείου στο πίσω μέρος της ατράκτου.
Διακρίνεται το σύστημα ηλεκτονικού ελέγχου του χρονισμού (κόκκινο) του ηλεκτρικού κινητήρα (χωρίς ψήκτρες) με την ψύκτρα στο επάνω μέρος (Kontronik Jive HV80+).
Σε κανονική πτήση χωρίς το βάρος της ατράκτου (δηλ. γύρω στα 5,5 κιλά) η μέση τιμή του ρεύματος είναι γύρω στα 25-30Α (τάση γύρω στα 45 βολτ- συνεχές):



Το σημείο προσαρμογής του ουραίου τμήματος στο κύριο τμήμα της ατράκτου. Προβληματίζει η διαχωριστική γραμμή στο πάνω μέρος που στο πραγματικό είναι 3-4 εκ πιο πίσω. Αμφιβάλλω ότι θα το διορθώσω μιας και το ουραίο τμήμα δεν έχει κολληθεί αλλά είναι αφαιρούμενο για συντήρηση/επισκευή (όπως και στο πραγματικό). Βέβαια έχω μια ιδέα του πως μπορεί να διορθωθεί... χμμ τελικά μάλλον θα το διορθώσω  :mrgreen: :



Περισσότερα την επόμενη βδομάδα. Καλό ΣΚ σε όλους!

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Το πάς γρήγορα βλέπω...

Αντε και στα βαψίμματα...  :mrgreen:

Καλό ΣΚ


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

melpas1013

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • Μηνύματα: 13248
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Μια χαρά.. Με τι χρώματα θα βάψεις?

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Απαντήσεις:

Σε dsamba: μπα, μάλλον αργά το πάω. Φεύγοντας για την δουλειά στις 6:15 και γυρνώντας στις 20:30 καταλαβαίνετε... Θα έπρεπε να είμαι ήδη στα τριψίματα/στοκαρίσματα και να έχω τελειώσει τις μικρολεπτομέρειες της στήριξης του μηχανισμού καθώς και τις ρυθμίσεις για την πρώτη πτήση (μετά την επιμήκυνση του άξονα χρειάζεται πάλι ρύθμιση). Οι θύρες και τα παράθυρα θα πρέπει να κοπούν μετά το τρίψιμο. Ο λόγος είναι ότι στην παρούσα κατάσταση η άτρακτος είναι στιβαρότερη και η μεταχείρηση πιο ασφαλής με μικρότερο κίνδυνο για ζημιές.

Σε melpas1013: Πολύ καλή ερώτηση, προχωρήστε στην επόμενη παρακαλώ! Δεν έχω ερευνήσει αρκετά και μου λείπουν οι κωδικοί των πραγματικών χρωμάτων (κι απ'ό,τι βλεπω λείπουν και κατά την συντήρηση των πραγματικών χωρίς να είναι, προς Θεού, μομφή προς το προσωπικό!). Όπως είπα η άτρακτος πρέπει να τριφτεί πρώτα ξεκινώντας με γυαλόχαρτο 320 βαθμών και πηγαίνοντας σταδιακά στους 1000. Διαφορετικά το επίχρισμα (gelcoat) είναι υπερβολικά γυαλιστερό για οποιοδήποτε χρώμα ανεξαρτήτως πρώτου στρώματος. Χρειάζεται προσοχή κατά το τρίψιμο διότι το επίχρισμα είναι λεπτό και εύκολα φτάνει κανείς "στο κόκκαλο" μέχρι τα υποκείμενα υαλονήματα καταλήγοντας να στοκάρει το μισό ελικόπτερο  :mrgreen: .

Χαιρετισμούς και καλό ΣΚ στην Ελλάδα που δυστυχώς δεν θα επισκευτώ φέτος το καλοκαίρι  :(

gkontog

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • ******
  • Scale 1/24
  • Μηνύματα: 12384
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Τελικά το μέγεθος μετράει! Τι να πω, καλή συνέχεια με το τέρας.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλησπέρα,

Το μέγεθος μετράει κατά την πτήση. Ξεκίνησα με μικρά ελικόπτερα (κλάση 450) αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι είναι πολύ νευρικά για μένα. Επιπλέον τα μεγαλύτερα δεν καταλαβαίνουν σχεδόν τίποτα στον άνεμο ειδικά όταν υπάρχει και ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης με τρία γυροσκόπια (στην περίπτωσή μου Mikado V-Stabi).

Εδώ δύο φωτό από μία εκ των δοκιμών του τροποποιημένου μηχανισμού (Trex 700E). Η διάμετρος του στροφείου ανέβηκε στα 1.8μ, το ουραίο τμήμα κέρδισε γύρω στα 10εκ μήκος και ο κινητήρας άλλαξε σε πιο αργόστροφο (στις 400στρ/βολτ από τις 510στρ/βολτ - 45βολτ μέση τάση λειτουργίας). Ο λόγος μετάδοσης στο κύριο στροφείο καθώς και στο ουραίο παρέμειναν ως είχαν στο αρχικό. Για τους παρατηρητικούς: ναι, το στροφείο γυρνά αριστερόστροφα και το ουραίο επίσης αναστράφηκε και τοποθετήθηκε αριστερά (μόνο έτσι ήταν δυνατόν να προσαρμοστεί στην άτρακτο και να δείχνει σωστά και ως προς το πραγματικό):



Και μία φωτογραφία πριν την απογείωση (ο γράφων στα δεξιά) με έναν συνάδελφο από την αερομοντελιστική λέσχη στην οποία ανήκω ( http://www.gamdizy.ch ) :



sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια σε όλους.

Μετά από μία παύση για διακοπές και δουλειά πάνω στο ελικόπτερο δημοσιεύω μερικές ακόμη φωτογραφίες. Είναι σχεδόν έτοιμο για την πρώτη δοκιμαστική πτήση πριν την πρόσθεση των λεπτομερειών και το τελικό βάψιμο. Όπως βλέπετε πιάνει το μισό καθιστικό... Κι αυτό το μοντέλο είναι το μεσαίο μέγεθος της Vario, το μεγαλύτερο (για τουρμπίνα) είναι πραγματικά θηρίο (δείτε εδώ ).

Υπάρχουν αρκετές λεπτομέρειες που θα πρέπει να διορθωθούν τόσο δομικά όσο και αναπαραστατικά. Οι εισαγωγές αέρα χρειάζονται διόρθωση στο σχήμα και εσωτερικά καθώς και την προσθήκη των χαρακτηριστικών πτερυγίων για ομαλότερη ροή. Το κάθετο σταθερό έχει στηριχθεί προς το παρόν με δύο βίδες αντί τεσσάρων στην πραγματικότητα και πιθανόν αυτό να αλλάξει στην τελική μορφή ει δυνατόν. Μετά τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις θα πρέπει να εγκατασταθούν και οι καλωδιώσεις για τα φώτα αεροπλοΐας.

Προς dsamba: μπορεί ν'ακούγεται υπερβολικό μετά από τόσες φωτογραφίες που έλαβα όμως χρειάζομαι... μερικές ακόμη από το κάτω όσο και από το πάνω μέρος της ατράκτου εάν υπάρχουν! Βέβαια μετά από τόση βοήθεια νιώθω απίστευτα υποχρεωμένος, ελπίζω να μην χρειαστώ κανά μνημόνιο...!  ::glossa::  :lol: Ευχαριστώ πολύ!

Έχετε μήπως κάποια ιδέα για τους κωδικούς των χρωμάτων της παραλλαγής; Μάλλον θα χρησιμοποιήσω ακρυλικά.

Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Ορίστε και οι φωτογραφίες:





Χαιρετισμούς,
Δ.

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Σε περίπτωση που δεν βρω κάτι άμεσα, μπορέις να δείς απο πολιτικές φωτο του ΑΒ206Β Jet Ranger II.
Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη διαμόρφωση σε αυτά της ΑΣ

Καλό ΣΚ


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Έχω ψάξει αρκετά, έχω βρει κάποιες φωτογραφίες από το πάνω και το κάτω μέρος (κυρίως της Polizia di Stato που είναι σχεδόν ίδια με τα δικά μας) όμως είναι σχετικά χαμηλής ανάλυσης, εκτός μίας που μου έλυσε τον γρίφο των φώτων θέσεως στο κάτω μέρος.

Όπως και νά'χει ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, το εκτιμώ ιδιαίτερα!

Θα επανέλθω σύντομα με περισσότερα.

Πολλούς χαιρετισμούς,
Δ.

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια χαρά σε όλους.

Ερευνώντας το ίντερνετ για φωτογραφίες του επάνω μέρους του Jet Ranger διαπίστωσα ότι... δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα!  ::eusa_wall::

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να το φωτογραφίσω ο ίδιος. Είναι από ένα Jet Ranger III της εταιρείας HeliLausanne (http://www.heli-lausanne.ch/english.php).

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν διαφορές με τα AB-206B Jet Ranger II του Ε.Σ.

Ένα μεγάλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" στα παιδιά της HeliLausanne που μου επέτρεψαν την φωτογράφιση.

Εδώ λοιπόν μερικές φωτό. Έχω και άλλες. Αν κάποιος χρειάζεται περισσότερες φωτογραφίες και σχετικές πληροφορίες είμαι στην διάθεσή του.
Όσον αφορά το μοντέλο λόγω μιας λανθασμένης ρύθμισης δεν κατάφερε να πετάξει το περασμένο ΣΚ. Ελπίζω να βρω χρόνο να το ρυθμίσω ξανά. Κατά τ'άλλα όλες οι πληροφορίες και φωτό είναι πλέον συγκεντρωμένες και μετά την πρώτη πτήση πάω φουλ για πραγματική μοντελιστική δουλειά. Υπομονή ...  :D

Πολλούς χαιρετισμούς σε όλους,
Δ.






 

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια χαρά σε όλους,

Μετά από κάποιο διάστημα που χρειάστηκε για να διορθωθούν μικρές λεπτομέρειες στην κατασκευή και την προσαρμογή των μηχανικών μερών του Ε/Π, να λοιπόν η πρώτη αιώρηση που έγινε το περασμένο ΣΚ.

Το βίντεο μπορείτε να το δείτε στην εξής διεύθυνση: http://youtu.be/7U_y3t1sXcs

Ακόμα ίσως χρειάζονται μικρορυθμίσεις του κέντρου βάρους. Η σταθερότητα είναι πολύ καλή. Στο βίντεο κάποια στιγμή το Ε/Π δείχνει να ταλαντεύεται. Αυτό έγινε επίτηδες για δοκιμή του συστήματος σταθεροποίησης.

Η κατασκευή των scale κομματιών έχει αρχίσει και σύντομα (επιτέλους) θα ξεκινήσω την κάλυψη αυτής της φάσης της κατασκεύης εδώ.

Πολλούς χαιρετισμούς,
Δ.

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Μου αρέσει ... και όταν θα ντυθεί θα σκίζει...

Καλη εβδομάδα!


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

gkontog

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • ******
  • Scale 1/24
  • Μηνύματα: 12384
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Πραγματικά φοβερή δουλειά, μόλις ολοκληρωθεί δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τα στατικά μοντέλο.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

nikosmen

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/144
  • Μηνύματα: 82
  • Πολύ καλησπέρα σας!
Πραγματικά φοβερή δουλειά, μόλις ολοκληρωθεί δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τα στατικά μοντέλο.
Χ 10000
Νίκος

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Ευχαριστώ σε όλους.

@ dsamba: ελπίζω να το "ντύσω" όσο καλύτερα μπορώ!  ::salut:: Παρεμπιπτόντως, για τα χρώματα μήπως γνωρίζει κάποιος τους κωδικούς FS (αν είναι  FS) της παραλλαγής;

@ gkontog και nikosmen: χμμ, το στατικό μέρος σ'αυτήν τη κλίμακα κάνει τα όποια λάθη σχεδόν ασυγχώρητα (=x10000 πιο "μανίκι"!). Όρεξη και κυρίως χρόνο να έχει κανείς (όρεξη άφθονη, χρόνος ελάχιστος!) για να προσθέσει λεπτομέρειες. Βλέποντας τις φωτογραφίες από το πραγματικό μπορεί να απογοητευτεί κανείς διότι όλα σχεδόν μπορούν να αναπαρασταθούν στην κλίμακα 1:5,7 και είναι δυνατόν να πάρει υπερβολικά πολύ χρόνο για να τελειώσει το μοντέλο. Έχω ξεκινήσει ήδη από τα "χοντρά", δηλ. κεραίες, κόπτες καλωδίων, φώτα κτλ τα οποία πρέπει να γίνουν από το μηδέν. Μόνο η κεραία στην ουρά μου πήρε μία βδομάδα για το πρωτότυπο (μπάλσα) και το καλούπι και ακόμα δεν είναι 100% έτοιμη (σημ. είναι λεπτή σχεδόν σαν ξυράφι). Για να μην μιλήσουμε για τα πέδιλα και τα σκέλη προσγείωσης που αν κανείς θέλει να είναι σωστός με την κλίμακα πρέπει να γίνουν από το μηδέν επίσης...  :mrgreen:

Μοντελιστές είμαστε όμως, υπομονή...  :D

Καλή εβδομάδα,
Δ.

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια σε όλους,

Ερώτηση κρίσεως για την παραλλαγή. Για το κάτω μέρος σχεδιάζω να χρησιμοποιήσω το FS 36622 και για το καφέ το "κλασικό"  FS 30219 (TAC colors). Για το πράσινο έχω αμφιβολία καθώς σε πολλές φωτογραφίες δείχνει να είναι ξεβαμένο FS 34079 ενώ σε άλλες δείχνει περισσότερο βαθύ FS 34102.

Κανείς τα φώτα του;

Για τα χρώματα λέω να χρησιμοποιήσω τα "έτοιμα" της Vallejo. Έχει κανείς εμπειρία με αυτά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Χαιρετισμούς.

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Η κλίμακα ειναι μεγάλη και θα πρέπει να δεις το φως τι επίδραση εχει συνολικά στα χρώματα στο μοντέλο

Πάντως μείναι στα χρωματα που αναφέρεις. Σε καποιες φωτο ίσως δεις και ενα ορθογωνιο ισως πιο ανοιχτό σε καθε πλευρα της ατρακτου πισω απο την πορτα των επιβατων. Ηταν η θέση που ειχε το αυτοκόλλητο που εγραφε "POLICE" κατα την περιόδο που μικτό πλήρωμα ΑΣ-ΕΑ εκαναν διάφορες περιπολίες.


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

mmaker

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/32
  • Μηνύματα: 9892
  • modelclub.gr
Πολύ προσοχή,μιας και τα μοντελιστικά χρώματα δεν θα κάτσουν καλά στο πολυκαρβονικό,και πιθανόν να ξεφλουδίσουν...
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Για το πράσινο θα πρέπει να δοκιμάσω διάφορες αποχρώσεις μέχρι να ταιριάξει (όπως ίσως και για το καφέ).

Θα γίνουν αρκετές δοκιμές σε κομμάτια που έχουν αφαιρεθεί από την άτρακτο (ανοίγματα θυρών κτλ) με το κατάλληλο τρίψιμο και υπόστρωμα. Σίγουρα θα χρειαστεί λίγος χρόνος ώστε ό,τι προβλήματα τυχόν παρουσιασθούν (λόγω αλλαγών θερμοκρασίας, υγρασίας κτλ) να φανούν σ'αυτά τα δοκιμαστικά κομμάτια πριν γίνει η τελική βαφή του Ε/Π. Με το κατάλληλο τρίψιμο η επιφάνεια γίνεται αρκετά υδρόφιλη (δοκιμασμένο) οπότε με το σωστό υπόστρωμα μάλλον δεν θα υπάρχει πρόβλημα, όμως επιφυλάσσομαι προς το παρόν.

Στο μπλογκ που ξεκίνησα να φτιάχνω δίνω σιγά-σιγά τις λεπτομέρειες για τα δομικά και μηχανικά μέρη της κατασκευής (μετατροπές κτλ). Προς το παρόν στ'αγγλικά. Το καθαρά μοντελιστικό κομμάτι θα καλυφθεί αποκλειστικά στην αρχή εδώ και κατόπιν στο μπλογκ:

http://hellenicopter.blogspot.com/

Χαιρετισμούς στην λατρεμένη μου πατρίδα και σε όλους σας.

sodamast

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 260
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Μια σύντομη ενημέρωση.

Πρώτο θέμα: το κάλυμμα του κινητήρα και τ'ανοίγματα εξαερισμού...

Εκτύπωση σε αυτοκόλλητο φύλλο των οπών.


Κόλληση και διάτρηση μία προς μία...


Τελικό αποτέλεσμα (κανά δυο οπές δεν βγήκαν καλά λόγω απόσπασης της προσοχής από τον τζούνιορ  :mrgreen: ). Θα μπορούσε να είναι καλύτερο αλλά προς το παρόν θα το αφήσω ως έχει. Η λεπτομέρεια που μου ξέφυγε είναι ότι στο πραγματικό οι οπές έχουν ρομβική διάταξη και όχι τετραγωνική  ::eusa_wall::, ας πρόσεχα! Από δίπλα μία φωτό απο το αντίστοιχο άνοιγμα σε πραγματικό. Οι οπές είναι κάτι λιγότερο από 5χιλστ σε διάμετρο. Το τρυπάνι που χρησιμοποίησα ήταν 0,8χιλστ. Προσοχή, το Ε/Π της Α.Σ. δεν έχει το σφαιρικό κάλυμμα επάνω από το άνοιγμα που φαίνεται σε αυτήν την φωτογραφία.


Κοπή των επάνω ανοιγμάτων εξαερισμού.


Οι διαστάσεις είναι μετρημένες σε Jet Ranger III αλλά κατά πάσα πιθανότητα είναι οι ίδιες για το Jet Ranger II.


Μαζί με την κοπή των ανοιγμάτων εξαερισμού και τ'ανοίγματα των "φεγγιτών" αμέσως μετά την "χειρουργική" επέμβαση με το ντρέμελ και ...


... μετά.


Και τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν (αν περάσουν επιτυχώς τις δοκιμές... πρόσφυσης).

Θα επανέλθω το ΣΚ με περισσότερα (θύρες, κάλυμμα ουράς και άλλα που ίσως προκύψουν). Το βάρος πάντως αυτό το ΣΚ το πιθανότερο να θα δοθεί στα σκέλη προσγείωσης που είναι γερό μανίκι για να γίνουν όπως πρέπει με τους πλωτήρες (από αλουμίνιο). Το πίσω σκέλος πρέπει να κρυφτεί στην άτρακτο και αυτό θα με δυσκολέψει (είναι και 8 κιλά που πρέπει να σταθούν όρθια που να πάρει θέλει προσοχή!).

Καλό βράδυ.

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Μου αρέσει ...

Καλή συνέχεια ...  ::salut::

ΥΓ Αυριο θα σκανάρω και θα σου στειλω μια φωτο απο πάνω που βρηκα ...


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

mmaker

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/32
  • Μηνύματα: 9892
  • modelclub.gr
Μμμμ τα Vallejo ακόμη και στο πλαστικό των μοντέλων δεν κάθονται χωρίς αστάρι...
Το πιο λογικό που θα πρότεινα,είναι περασμα με χρώμα για λεξάν αρχικά σαν αστάρι,και μετά βάψιμο με μοντελιστικά χρώματα,καλύτερα σμάλτα,σε λεπτά χέρια ώστε να αποφύγεις να φύγει φλούδα χρώματος...
Να υποθέσω το κέλυφος είναι πολυκαρβονικό?
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr