Αποστολέας Θέμα: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο  (Αναγνώστηκε 2328 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Thanasis BB

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 282
  • Age: 59
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Αναζητώντας πληροφορίες για πάσης φύσεως εργαλεία αλλα και άλλο γερμανικό εξοπλισμό, τόσο σε κατασκευαστικό όσο και σε χρωματική απόδοση

Γρυλλος jack
Έχω βρει αρκετές φωτο και δεν υποστηρίζουν το σχετικά μαύρο χρώμα που έχω δέι σε κατασκευές. Υπάρχει όμως αρκετό red primer και απο κάτω διακρίνεται κάποιο σκούρο χρώμα.
Γνωρίζει κάποιος το υλικό κατασκευής?

Κοφτης συρματος. wire cutter
Οσοι έχω δει είναι μεταλλικοι με η χωρίς ενίσχυση στο χερουλι μάλλον μεταλλική με red primer.
Μόνο ένας είχε στο άκρο του ξύλινη λαβή ,περίπου 5cm

Σφυρί Τσεκουρι. Hammer Axe
Με ξύλινη λαβή και τα 2
Κάποια διαφορετική προσέγγιση?

Μακτρα πυροβολου Swab
Η αναφορά του panos pz είναι για εργαλείο εξολοκλήρου ξύλινου που βιδωνουν τα μέρη του με μεταλλικές βιδες.
Έχω κάποια ένδειξη στο pz iv f8 για μεταλλική μακτρα με ξύλινη μόνο την κορυφή.
Ξέρει κανείς για αυτο?

Ξύλινα κιβώτια πυρομαχικών και εργαλείων και ότι άλλο
Αν κάποιος έχει ακριβείς διαστάσεις και πάχος ξύλου ,σε οποιοδήποτε ξύλινο κιβώτιο, θα μου ήταν υπέρ πολύτιμες ,καθώς θέλω να φτιάξω σε ποσότητα για να στολισει άρματα και διοραματα.
Σε ορισμένα κιβώτια που φιλοξενουσαν οβιδες είναι εύκολο να βρω διαστάσεις αν έχω τα αντίστοιχα βλήματα. Εδώ θα βοηθούσε το ποσά βλήματα ανά συσκευασία (stug iii,iv panzer iii,iv ,panther,tiger)

Αποσυνδεδεμένος xristosk

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 148
  • modelclub.gr
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 04, 2013, 12:41:41 μμ »
Πολλες φορες ο γρυλλος βαφοταν με τα χρωματα του αρματος , οποτε εχεις λιγη ελευθερια εδω .
Ο κοφτης εχει ξυλινες λαβες παντα , τουλαχιστον απο οσα γνωριζω εγω .
Η μακτρα ηταν συνηθως οπως την περιγραφεις , αν και αυτη βαφοταν με τα χρωματα του αρματος

Αποσυνδεδεμένος spits22(Panayotis Dim.)

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 939
  • Age: 44
  • Τόπος: Ιλιον- Αθηνα
  • mud 50%- salt water 50%
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 04, 2013, 12:43:09 μμ »
Καλημερα Θαναση.Ειμαι στη δουλεια αλλα μολις επιστρεψω σπιτι θα κοιταξω στα βιβλια που εχω και στο ιντερνετ ,να εξασκησω  λιγο και τα γερμανικα μου και ο,τι βρω θα το ποσταρω εδω. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 57
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 04, 2013, 01:04:30 μμ »
Ο γρύλος ήταν πάντα στο χρώμα του άρματος. Ορθώς όπως αναφέρεις, στις περισσότερες των περιπτώσεων φαινόταν από κάτω το red primer.
Οι κόφτες στα πρώτα στάδια του πολέμου είχε βακελιτένιες λαβές που αργότερα έγιναν ξύλινες.
Σφυρί τσεκούρι καλά τα λες, μάκτρα πυροβόλου το κάλυψε ο pz.

Ξύλινα κιβώτια ... έμπλεξες, ολόκληρο κεφάλαιο από μόνο του δύσκολο να καλυφθεί σε λίγες γραμμές ή σελίδες. Γκουγκλάρεις αρκετά με βάση τον τύπο του πυροβόλου που φέρει το κάθε τι και τι πυρομαχικά χρησιμοποιούσε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Thanasis BB

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 282
  • Age: 59
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 04, 2013, 07:14:49 μμ »
σχετικα με κοφτες βακελιτενια λαβη εννοεις αυτην στο site?( ειναι καπου στη μεση της σελιδας) και χρονολογειται το  38

http://www.wehrmacht-awards.com/forums/showthread.php?t=329122&page=25
Υπαρχει φωτο που να υποστηριζει την ξυλινη λαβη?

σχετικα με την μακτρα δεν μπορω να βρω καμμια φωτο
απο μια φωτο σε pz iv f1 φαινεται η μακτρα με καλλυμενη την ακρη ,οχι ομως το υλικο.
Και ρωταω το εξης απλο.
Αν η ακρη της ειναι ξυλινη και την καλυπταν (οπως φαινεται και στην φωτο) γιατι δεν εκαναν το ιδιο και στο κυριως σωμα? Μηπως για να προστατεψουν τα δαχτυλιδια απο μεταλλο?
Η πηγη απο wikipedia

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/Bundesarchiv_Bild_146-1979Anh.-001-10%2C_Panzer_IV%2C_Ausf._F-1.jpg

Σας ευχαριστω για τις αμμεσες απαντησεις στη δυσκολη μοντελιστικα καλοκαιρινη περιοδο

Αποσυνδεδεμένος xristosk

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 148
  • modelclub.gr
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 04, 2013, 09:49:29 μμ »

Προσωπικα ασχολουμαι μονο με αρματα τις τελευταιας περιοδου του Β'ΠΠ , δηλαδη 1943-1945
Καθε αρμα τοτε ειχε ξυλινες λαβες , δεν εχω καποια συγκεκριμενη φωτογραφια γιατι ειναι κοινη γνωση . :?

Τα δοκαρια για τον καθαρισμο του πυροβολου τα εχω δει σε φωτογραφιες και μοντελα βαμμενα με το χρωμα τις παραλλαγης , ασπρα , ακομη και ασπρο-κοκκινο .
Αυτο που λες εσυ ( ειναι καλυμενη ) ειναι το ματσουκι που καθαριζει το πυροβολο φιλε μου
(νομιζω τουλαχιστον  :D)

Αποσυνδεδεμένος zb00p

  • Ready To Race
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1888
  • Age: 45
  • Τόπος: Ρόδος
  • Four Stroke Force
    • zb00p
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 04, 2013, 10:15:50 μμ »
τα άσπρα κόκκινα δεν είναι για τον καθαρισμό των κανών, αλλά τα χρησιμοποιούσαν για βολές πυροβολικού (υπολoγισμός αζιμούθιου κλπ)
http://www.wwpd.net/2012/05/what-are-those-red-and-white-poles-for.html
http://www.tank-net.com/forums/index.php?showtopic=32503



Χρήστος

Αποσυνδεδεμένος xristosk

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 148
  • modelclub.gr
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 04, 2013, 10:50:10 μμ »
τα άσπρα κόκκινα δεν είναι για τον καθαρισμό των κανών, αλλά τα χρησιμοποιούσαν για βολές πυροβολικού (υπολoγισμός αζιμούθιου κλπ)
http://www.wwpd.net/2012/05/what-are-those-red-and-white-poles-for.html
http://www.tank-net.com/forums/index.php?showtopic=32503

Σωστος !! Ευχαριστω ! Δεν μου ειχε περασει ποτε απο το μυαλο ! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Pz-Panos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1906
  • Age: 50
  • Τόπος: Γλυφάδα
  • Homo Modelistus
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 12, 2013, 11:34:51 μμ »
Δεν έχω να προσθέσω πολλά ή κάτι διαφορετικό από όσα χρήσιμα κι ενδιαφέροντα γράφτηκαν ήδη.

Για τα κουτιά και κιβώτια πυρομαχικών και βλημάτων θα τα βρεις όλα εδώ:

http://wehrmachts.kisten.free.fr/


Για το μάκτρο (και όχι μάκτρα, που είναι κάτι εντελώς διαφορετικό) υπήρχαν δύο απολήξεις. Μία με βούρτσα και μία με τρύπα για να περνάει πανί (όπως γίνεται και σήμερα στον στρατό με τα ατομικά όπλα). Το κάλυμα λοιπόν, δικαιολογείται για την προστασία της βούρτσας. Οι παρακάτω φωτογραφίες νομίζω ότι είναι ενδεικτικές:

Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.

Ο κόφτης είχε και τις λαβές του μεταλικές, σαν συνέχεια της κεφαλής, αλλά φυσικά τα καλύμματα των λαβών ήταν από συνθετικό υλικό: πεπιεσμένο χαρτί περασμένο με ρητίνη, ώστε να εξασφαλίζεται η μη αγωγιμότητα. Οι άκρες των λαβών ήταν από βακελίτη. Το χρώμα, όπως είδαμε ήδη ήταν ένα ανοιχτόχρωμο κοκκινοκαφέ.

Τα υπόλοιπα εργαλεία ήταν μαύρα στα μεταλλικά τους μέρη, όταν ήταν καινούργια. Με τον καιρό φυσικά, φθείρονταν.


Αποσυνδεδεμένος Thanasis BB

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 282
  • Age: 59
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: Εργαλεία σε Γερμανικά άρματα - Κατασκευή και Βάψιμο
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 15, 2013, 10:40:12 πμ »
Πανό με καλυψες

Τα ξύλινα κουτιά δείχνουν πολύ όμορφα  σε ένα διοραμα.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ.

Tags: