Φωτογραφίες για ασυρματους έχω δει
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι η βασική συνδεσμολογια τους
Θα τους χρησιμοποιήσω με δυο τρόπους
Εσωτερικά σε άρμα (πρώτα σε ένα stug)
Εξωτερικά απο το άρμα ,σε ένα σημείο στο διοραμα.
Αυτά που έχω μέχρι στιγμής αντιληφθεί είναι τα εξής
Οι ασυρματοι κάθονται σε κουτιά που φαίνεται ότι φιλοξενούν μέσα τους καλωδιωσεις
Οπότε λογικά τα καλώδια που είναι χύμα στο εσωτερικό του αρματος είναι αυτά που πανε στα ακουστικά
Οι ασυρματοι που έχω ,έχουν κάτω και δεξιά ένα πολυπινο στρογγυλό βυσμα. (Σαν τα XLR που χρησιμοπουνται στον ηχο) Αυτο που παει?
Τα ακουστικά συνδέονται πιθανόν με βυσμα τύπου καρφί. Σε ποιο σημείο όμως?
Σε εξωτερική χρήση του ασυρμάτου πρέπει να υπάρχουν και τα βοηθητικά τους κουτιά που βρίσκονται μέσα στο άρμα?
Και δεν θα χρειαστω και μια κεραία? Πως θα κάνω την συνδεσμολογια της?
Πολλά κομμάτια θα γίνουν scratch build και θα ήθελα (επειδή η κόπος θα είναι μεγάλος ) να μην ξέφυγω απο την πραγματικότητα και να έχω μια καλή κατασκευή με χύμα καλωδιωσεις.
Ευχαριστω