Θα ξεκινήσω κ εγώ την συμμετοχή μου όπως είχα αναφέρει σε παλαιότερο ποστ με το κιτ της Airfix κ με ένα κλικ κάτω στην κλίμακα απ'οτι δουλεύω συνήθως έτσι για να χαλαρώσουμε κ λιγάκι δηλαδή.
Το κιτ είναι πολύ καλό κ έχει κάνει κ review ο felix (
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,23609.0.html) χαρις στον οποίο είχα πάρει το κιτ θέλοντας να δοκιμάσω την νέα σειρά της Airfix.
Η ιστορία ξεκινά στα μέσα της δεκατίας του '60 όπου η Αργεντινή θέλοντας να αντικαταστήσει τα Lincolns κ Gloster Meteor αγοράζει απο το Αμερικάνικο Ναυτικό 50 Α-4Β στα οποία έκανε κάποιες αλλαγές μεταξύ των οποίων ήταν η VOR antenna στο κάθετο σταθερό, Bendix CNA-4 navigation system, DFA antenna , Οmega package....κ έτσι μετονομάστηκε σε Α-4P.
Στις 31/10/66 παρελήφθησαν τα πρώτα 12 αεροσκάφη κ στα τελευταία 25 (στα οποία βάφτηκε κατα λάθος ανάποδα η παραλλαγή) προστέθηκε κ το Ferranti D126R Isis sight system.
Η διαδικασία παραλαβής έλαβε τέλος τον Απριλιο του 1970.
Το αεροσκαφος που θα αναπαραστήσω ανήκε στο Grupo 5-Rio Gallegos τον Απρίλιο του ΄82
πριν ξεκινήσουν οι εχθροπραξίες στα Falklands με τον αριθμό -240. Αυτό το επισημαίνω γιατί έχει σημασία καθώς τα αεροσκάφη αυτά απο τις 28 Απριλίου βάφτηκαν με κίτρινες λωρίδες στα φτερά κ στο κάθετο σταθερό (
http://img.wp.scn.ru/camms/ar/783/pics/91_15.jpg) κ μάλλον γι'αυτό λείπουν απο την παραλλαγή στις οδηγίες της Airfix.Ψάχνοντας λίγο το θέμα κ σε ξένα φόρουμ βρήκα κ εκεί την ίδια απορία σχετικά με τις κίτρινες λωρίδες κ επιβεβαιώθηκα κ μου έφυγε απο το μυαλό κ η σκέψη οτι οι οδηγίες ίσως να ήταν κ λάθος (
http://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234925197-argentinian-skyhawk-c-228-colour-etc-questions-airfix-dogfight-double/). Το C-240 αποσύρθηκε απο την ενεργό δράση τον Αύγουστο του 1991 και απο το 1993 βρίσκεται ως έκθεμα στο αεροναυτικό μουσείο στο Μπουένος Αιρες.
Βελτιωτικά δεν θα χρησιμοποιηθούν άλλωστε είνναι κ πολύ μικρό το κιτ απο μόνο του κ δεν παίρνει κ πολλά πολλά. Θα γίνουν μόνο κάποιες σκρατσιές για την VOR antenna στο κάθετο σταθερό κ το omega στο κάτω ουραίο μερος του σκάφους κ κάποιες αντέννες ακόμα.
Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει με το κοκπιτ το οποίο ειναι απλό-γυμνό,decals για όργανα κ έγινε προσθήκη της χειρολαβής εκτίναξης απο χαλκόσυρμα. Εσωτερικά βάφτηκε με το 145 της humbrol, olive drab για το κάθισμα κ το 60 στο προσκέφαλο..τέλος έγινε wash με dark dirt promodeller καθώς κ λίγο στεγνό πινέλο με silver.
Αυτό που παρατήρησα κατά την κατασκευή είναι οτι τα κομμάτια είναι από σκληρό πλαστικό κ με τα sprue δεν έχουν αρκετο κενό με αποτέλεσμα ούτε εύκολα να μπορείς να τα κόψεις με τον κόφτη γιατί τραυματίζεται το πλαστικό κ χρειάζεται κ επιπλέον χρόνος για να τα καθαρίσεις πριν τα τοποθετήσεις.
Και οι πρώτες φωτό:
Αυτά για σήμερα λοιπόν..