Η αλήθεια είναι πώς δεν το έχουμε ρεζερβάρει ποτές... Μπαίνουμε και άμα της είναι άδειο καθόμαστε... Αν όχι, πετάμε με τις κλωτσιές έξω αυτούς που κάθονται, (εκτός αν είναι από την IPMS), και καθόμαστε με την άνεσή μας.... Το ρεκόρ μας εάν θυμάμαι καλά, είναι 18-20 άτομα... Την πρώτη φορά που παραλάβαμε από Βέλγιο τους H&S... Και δεν είχαμε κάτσει γωνία... Τέσσερα τραπέζια...