Λοιπόν, ξεκινάω με τη δήλωση ότι ήταν η καλύτερη συνάντηση που έχω έρθει ποτέ (από τις άλλες τρεις

)
Και συνεχίζω:
1) 5λεπτε χίλια ευχαριστώ για το κουβάλημα

(για το κιβώτιο με τις μολότωφ λέω

)
2) Λάμπρο τα μοντέλα που θα βάφω από δω και μπρός με τη βοήθεια του κομπρεσέρ θα είναι αφιερωμένα σε σένα και τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξαν για την αγορά κομπρεσέρ (σας ευχαριστώ όλους, είστε άψογοι)
3) Φάνη πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά (το περίμενα τόσο καιρό) και σε περιμένω στο Βόλο

(έχω παραγγείλει και το χρυσό κλειδί της πόλης

)
4) Γιώργο (mmaker) το μοντελάκι είναι υπέροχο φίλε

. Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση

5) Η έκθεση ήταν φανταστική

(ήταν η πρώτη επισκέφθηκα). Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές

6) Double Ugly ήταν μεγάλη χαρά μου που σε γνώρισα από κοντά. Να είσαι καλά και με το καλό να δούμε φτιαγμένα και τα μοντελάκια που αγόρασες

7) Σας ζηλεύω για τη δυνατότητα που έχετε να βρίσκεστε κάθε Σάββατο και για την παρέα που έχετε κάνει

. Έχω να πω πως χωρίς καμιά εξαίρεση είστε φοβεροί τύποι.
Ανυπομονώ να σας ξαναδώ όλους το συντομότερο 