Πολύ ωραίο! Η ταχύτητα που αποπερατώθηκε αλλά και το "αρχάριο" κατά την έναρξη της κατασκευής συνηγορούν στο να με κάνουν να το θαυμάζω περισσότερο! Τα πρώτα δικά μου μοντέλα απλά δεν διορθώνονται με τίποτα...
Οσο για την αριστερή πτέρυγα, μάλλον όλο το αεροσκάφος κλίνει αριστερά. Με λίγο φύλλο πλαστικού, βαμένο μαύρο, κάτω από τον τροχό βάζω στοίχημα οτι θα επανέλθει.

Οσο για τις "ατέλειες" ένα θα σου πω. Οι πέρσες τεχνίτες που έφτιαχναν χαλιά, επειδή πιστευαν οτι το τέλειο ανήκει στο Θεό και μόνο σε αυτόν, σε κάποιο σημείο της ύφανσης έκαναν εσκεμένα ένα μικρό σφάλμα. Σε παλιά αγγλικά λεξικά έχω βρεί το "persian flaw", από όπου πήρα και την εξήγηση. Το τέλειο μοντέλο δεν φτιάχτηκε ακόμα, και αν κάποιος σου πει με ύφος "Αποδεκτό αλλά έχει ατέλειες", εξήγησέ του γιιατί
έβαλες τις ατέλειες και χάζευε τη φάτσα που θα πάρει!
Battle damage ?

Τέλος, πολύ ωραία συλλογή. Το 2000 μου αρέσει πολύ.