Λόγω του ότι είχα "συνδεθεί με Κάιρο" (κυριολεκτικά και μεταφορικά) μέχρι χτες δεν είχα την ευκαιρία να γράψω...
Μπράβο για την ολοκλήρωση! Αρχή-μέση-τέλος (ενώ συνήθως βλέπω (στο ντουλάπι μου) αρχή-αρχή-.... Αν είχα κάνει όλη την δουλειά σε δύο μοντέλα θα είχα τελειώσει και κάτι..!)
Μπράβο γενικώς. Και "respect" (που λες και συ) για το κουράγιο που είχες να παίξεις με τόσο μεγάλα decals...