Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι (Αναγνώστηκε 1409 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Leon13
Scale 1/48
Μηνύματα: 439
Age: 49
Τόπος: Πειραιας
Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι
«
στις:
Οκτωβρίου 09, 2012, 12:30:25 πμ »
Ας βαλω κ εγω ενα κιτακι που εχω φτιαξει απο τα παλια
Το κιτ ειναι της Ιταλερι που ειναι καλουπι Τεστορς με υπερυψωμενη γραμμωση κ σχετικα καλη εφαρμογη κ φτιαχτικε ΟΟΒ εκτως απο το κοκπιτ που επειδη ειχε τρελα κενα προσπαθησα να το γεμισω καπως με φυλο πλαστικου κ διαφορα εξαρτηματα απο το σπεαρ μποξ.
Τα σηματα ειναι της Ικαρος κ πινελατο.
Δεν ειναι κ κατι σπουδαιο οπως βλεπεται κ δεν αντεχει ιδιαιτερης κριτικης αλλα ελπιζω οτι τα 2 φαντομια που φτιαχνω τωρα θα βγουν καλυτερα κ ας ειναι 72αρια
Καταγράφηκε
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ
mirrage
Scale 1/35
Μηνύματα: 3318
Age: 41
Τόπος: Χανιά
Απ: Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 09, 2012, 08:48:02 πμ »
Με πινέλο είναι βαμένο?
Το δεξί πτερύγιο ύψους-βάθους έχει ξεβάψει στην άκρη?
Καταγράφηκε
Παναγιώτης Ελ Σισι
kwstasb
Scale 1/35
Μηνύματα: 1020
Age: 46
Τόπος: Λάρισα
Λέσχη Στατικού Μοντελισμού Λάρισας
Απ: Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι
«
Απάντηση #2 στις:
Οκτωβρίου 09, 2012, 12:14:49 μμ »
Ωραίο βάψιμo Leon. Είχα φτιάξει κι εγώ το ίδιο κιτ με παραλλαγη hill. Με πήγες κάμποσα χρόνια πίσω!
Καταγράφηκε
Leon13
Scale 1/48
Μηνύματα: 439
Age: 49
Τόπος: Πειραιας
Απ: Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι
«
Απάντηση #3 στις:
Οκτωβρίου 09, 2012, 01:54:50 μμ »
Ευχαριστω Κωστα.
Ισως ειναι το μονο που αξιζει μαζι με τα σηματα της Ικαρος απο το ολο κιτ καθως τοτε τα στοκαρισματα τα παλευα με υγρη κολα
Απο τοτε περασε καιρος γνωρισα εδω το φορουμ πηρα αερογραφο κομπρεσερ υγρους στοκους κ ενα καρο αλλα πραγματα κ πιστευω οτι εχω βελτιωθει καπως.
Να κ μια απο το επομενο 48αρι Φαντομ που παλευω μαζι με τα 72αρια
Καταγράφηκε
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ
kwstasb
Scale 1/35
Μηνύματα: 1020
Age: 46
Τόπος: Λάρισα
Λέσχη Στατικού Μοντελισμού Λάρισας
Απ: Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι
«
Απάντηση #4 στις:
Οκτωβρίου 09, 2012, 06:33:33 μμ »
Πολύ ωραία δουλειά! Καλό μοντελάρισμα σε όλα τα ανοιχτά "μέτωπα"!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
Π.Α. F-4E 1/48 Ιταλερι