Διονυση,dkakos και Αλεξ σας ευχαριστω πολυ,χαιρομαι που σας αρεσει,
Αλεξ τι εννοεις πως εκατσαν?Με ποιο τροπο η αν εκατσαν ευκολα?
Θα απαντησω και για τις δυο περιπτωσεις.
Για την πρωτη περιπτωση: Τα σηματα καθισαν απευθειας πανω στην αλουμινοταινια (δεν ειναι αλουμινοχαρτο) και χωρις βερνικι μιας που η γυαλιστερη επιφανεια ηταν οτι πρεπει για τις χαλκομανιες,μετα σφραγιστηκαν με βερνικι
Για την δευτερη περιπτωση: Τα σηματα στην αρχη ειχαν μια ταση να γλιστρανε περισσοτερο απο οσο πρεπει και να καθυστερει λιγο περισσοτερο η κολλα τους να δουλεψει,αλλα οταν στεγνωναν ηταν ενα σωμα μια ψυχη (που λενε) με την αλουμινοταινια.
Ελπιζω να ελυσα την απορια.
