Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
Academy F-15 Strike Eagle 1/72!
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Academy F-15 Strike Eagle 1/72! (Αναγνώστηκε 838 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
stamatis gogosis
Scale 1/144
Μηνύματα: 5
Age: 46
Μοντελάρουμε γιατί έτσι μας αρέσει....(Amstel)!!!
Academy F-15 Strike Eagle 1/72!
«
στις:
Απριλίου 02, 2012, 10:34:20 μμ »
Καλησπέρα σας!
Είμαι καινούργιο μέλος στήν παρέα σας και πήρα το θάρρος να ποστάρω την 1η μου ολοκληρωμένη δουλειά ύστερα απο 15 χρόνια ''αφλογιστίας'' απ'το hobby.
Πρόκειται για ένα F-15 Strike Eagle στήν 1/72 της Academy εξ'ολοκλήρου ''πινελάτο'' με σμάλτα της Revell
Kάθε κριτική σας ευπρόσδεκτη
Με εκτίμηση Σταμάτης
Καταγράφηκε
gtdeath13
Scale 1/32
Μηνύματα: 10046
Τόπος: Boavista
Απ: Academy F-15 Strike Eagle 1/72!
«
Απάντηση #1 στις:
Απριλίου 02, 2012, 10:48:09 μμ »
Για προσπάθεια επανένταξης μια χαρά είναι...
Προσπάθησε να κοιτάς φωτογραφίες του πραγματικού για να βλέπεις και τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιείς και πώς βάφονται κάποια πράγματα.
Οι μαύρες γραμμές στην δεξαμενή τι είναι;
Καταγράφηκε
Amen
Scale 1/35
Μηνύματα: 4875
Age: 18
Τόπος: Λάρισα
Αρης
Απ: Academy F-15 Strike Eagle 1/72!
«
Απάντηση #2 στις:
Απριλίου 02, 2012, 10:49:56 μμ »
Σταμάτη πολύ ωραίο.Βάφεις ωραία. ʼντε καλή μοντελιστική επάνοδο με περισσότερες μπογιές και references όπου θα μπορείς άνετα να βρίσκεις από εδώ με λίγο ψάξιμο.
Καταγράφηκε
Giorgos G
Αλανθαστος μοντελιστης ειναι αυτος που δεν κανει μοντελα.
Scale 1/35
Μηνύματα: 1794
Age: 53
Τόπος: θεσσαλονικη
Μοντελαρετε γιατι.......χανομαστε!
Απ: Academy F-15 Strike Eagle 1/72!
«
Απάντηση #3 στις:
Απριλίου 02, 2012, 11:21:04 μμ »
Σταματη well come back!Σαν πρωτη προσπαθεια μετα απο τοσο καιρο ειναι καλη.Οσον αφορα το κοκπιτ το προτεινει ετσι η ρεβελ η το εβαψες εσυ;Καλο ειναι παντα να γινεται μια σχετικη ερευνα για να ειναι οι βασικες τουλαχιστον λεπτομερειες σωστες.
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΤΣΕΙ GROUP BUILT.
stamatis gogosis
Scale 1/144
Μηνύματα: 5
Age: 46
Μοντελάρουμε γιατί έτσι μας αρέσει....(Amstel)!!!
Απ: Academy F-15 Strike Eagle 1/72!
«
Απάντηση #4 στις:
Απριλίου 03, 2012, 10:42:44 μμ »
Ευχαριστώ για την κριτική σας παιδιά. Προσπάθησα το copckit να το κάνω όπως το δίνει το manual, όσο μπορούσα καλύτερο.
Οι μαύρες γραμμές στίς δεξαμένες ήταν απο φωτό που είχε το κουτί και προσπάθησα (αποτυχημένα...
) να το αναπαραστήσω...
Σταμάτης
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
Academy F-15 Strike Eagle 1/72!