δεν εχω ακομα χωρο για να βαλω και αυτο το 22αρι .οπως και πολλα μεγαλα ακομα που εχω.και το 95αρι σου ειναι κατι που μ αρεσει πολυ!! να φτιαξω αλλα.. αυτο και το Β52 δεν χωρανε πουθενα. γι αυτο και δε τα πηρα ποτε. το ανοιγμα τους ειναι τεραστιο στην 1/72.