ωραίες κατασκευές είχες κάνει
Τι έγινε όμως και δεν υπάρχει κανένα μοντέλο από αυτά; Μιλάμε για αρκετά και όχι 1-2...
Εγώ σαν ευχή θα σου πω το εξής: Με το καλό να τα ξαναφτιάξεις

Εγώ από τα δικά μου, μου έχει μείνει ένα Tempest 72άρι, το οποίο πρέπει να μπει για επισκευές στο ΓΣΜ
Είχα φτιάξει και F-14A και Noratlas αλλά πλέον δεν υπάρχουν