Δυστυχώς πολλά πράγματα που κρατήθηκαν ως ενθύμια (στρατιωτακια 1/72, αυτοκινητα ματσμποξ, περιοδικα τανκσ, εφοδος κλο, αστεριξ, λουκυ λουκ, mad, ποπ & ροκ) πεταχτηκαν απο ΄τους γονείς μου με την μετακόμιση στο δικά μας πλεον σπιτι ή όταν ο γιος τους (ο υποφαινόμενος) έγινε φοιτητής και "μεγάλωσε πλεόν". Από τα μοντέλα τη; "1ης" γενιάς (1978-80) που δεν υπάρχουν φώτο, τα περισσότερα έπεσαν πανω από τη μπανιέρα γεμάτη νερό, αφου είχαν παραγεμιστεί με βαμβάκι-οινόπνευμα-κεφαλές σπίρτων, σε

(υπήρχαν 2-3 πλοία τότε) που στηναμε με τον μικό μου αδερφό! Πώς δε καψαμε κανένα σπίτι!!!!!! γιατί αυτά γινόταν όταν οι γονείς έλειπαν!