Παιδες καλησπερα! Ενα ακομα update απο μενα απο την προοδο του κιτ. Τα τελειωματα πλησιαζουν...

Αφου τελιωσα με τα βαψιματα και τις σαμιαμιδε παραλαγες επιτελους,

ξεκινησα να κανω ενα wash με Ivory Black. αφου λοιπον το αφησα για 10-15 λεπτα να στεγνωσει λιγο, πηρα ενα νοτισμενο πανι και σκουπισα τις επιφανειες.Δεν ηθελα να μεινει πολυ λαδι επανω, απλα το εκανα σαν φιλτρο, για να "σπασει" λιγακι την αντιθεση του λευκου με τα πρασινα και να σκουρινει ελαφρα. Μετα ειπα να κανω τις καπνιες των εξατμισεων, αυτη τη φορα ομως αφησα τα ξηρα παστελ στην ακρη και ειπα να δοκιμασω με τον αερογραφο. Δεν ξερω αν εγειναν πετυχημενες, αυτο θα το κρινουν εμπειρωτεροι συναδελφοι και θελουν να εκφρασουν μια γνωμη.

Αφου τελειωσα και με αυτο εκανα ενα περιορισμενο chipping σε λιγα σημεια, βερνικαρα το α/φος πανω κατω, και καποια μικρα κοματακια της κατασκευης, κεραιες αντενες καλυματα απο το Σ/Π κλπ που ειναι για το τελος. Τωρα μενουν τα ψιλα, να ξεμασκαρω τις καλυπτρες και η τελικη συναρμολογηση των κομματιων για να παρει το Heinkel την τελικη του μορφη! Για την ωρα ομως προεχει ενα μικρο διαλειματακι...!!!












