ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο: Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων

<< < (2/15) > >>

Κώστας Α.Β.:
Θα γίνουν περισσότερα από ένα σεμινάρια? Βλέπω ήδη δυο συμμετέχοντες + εγώ με τον junior και πιθανών ο Symeon μαζευτήκαμε αμέσως-αμέσως πέντε άτομα.........  ::eusa_whistle::  ::dontknow::

arcadios:

--- Παράθεση από: Κώστας Α.Β. στις Οκτωβρίου 25, 2011, 07:44:54 μμ ---Θα γίνουν περισσότερα από ένα σεμινάρια? Βλέπω ήδη δυο συμμετέχοντες + εγώ με τον junior και πιθανών ο Symeon μαζευτήκαμε αμέσως-αμέσως πέντε άτομα.........  ::eusa_whistle::  ::dontknow::

--- Τέλος παράθεσης ---

ειναι πολύ πιθανό να γίνουν και άλλα. δεν υπάρχει ομως ακόμα συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Wildcat:
Και εγώ μέσα!

melpas1013:
Και εγώ... Δεν είδα κανένα σεμινάριο στην έκθεση και τα χρειάζομαι...

JohnMet:
κ γω μέσα αλλά μόνο αν δεν συμπληρωθούν τα άτομα, επειδή το παρακολούθησα το περισσότερο σεμινάριο στην έκθεση...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση