ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο: Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων
Κώστας Α.Β.:
Θα γίνουν περισσότερα από ένα σεμινάρια? Βλέπω ήδη δυο συμμετέχοντες + εγώ με τον junior και πιθανών ο Symeon μαζευτήκαμε αμέσως-αμέσως πέντε άτομα......... ::eusa_whistle:: ::dontknow::
arcadios:
--- Παράθεση από: Κώστας Α.Β. στις Οκτωβρίου 25, 2011, 07:44:54 μμ ---Θα γίνουν περισσότερα από ένα σεμινάρια? Βλέπω ήδη δυο συμμετέχοντες + εγώ με τον junior και πιθανών ο Symeon μαζευτήκαμε αμέσως-αμέσως πέντε άτομα......... ::eusa_whistle:: ::dontknow::
--- Τέλος παράθεσης ---
ειναι πολύ πιθανό να γίνουν και άλλα. δεν υπάρχει ομως ακόμα συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Wildcat:
Και εγώ μέσα!
melpas1013:
Και εγώ... Δεν είδα κανένα σεμινάριο στην έκθεση και τα χρειάζομαι...
JohnMet:
κ γω μέσα αλλά μόνο αν δεν συμπληρωθούν τα άτομα, επειδή το παρακολούθησα το περισσότερο σεμινάριο στην έκθεση...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση