ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο: Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων
ALEX_SSGTi:
Μέσα και εγώ!!!
Busa:
--- Παράθεση ---κ γω μέσα αλλά μόνο αν δεν συμπληρωθούν τα άτομα, επειδή το παρακολούθησα το περισσότερο σεμινάριο στην έκθεση...
--- Τέλος παράθεσης ---
και εγώ μια από τα ίδια ::salut::
nino1969:
Κι εγώ μέσα :)
s-mat:
Δίπλα στο σπίτι μου και δεν θα έρθω;Αποκλείεται....μέσα και'γω
GRmodeler:
αν υπάρχει ακόμη θέση θα με ενδιέφερε και μένα ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση