ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο: Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων

<< < (3/15) > >>

ALEX_SSGTi:
Μέσα και εγώ!!!

Busa:

--- Παράθεση ---κ γω μέσα αλλά μόνο αν δεν συμπληρωθούν τα άτομα, επειδή το παρακολούθησα το περισσότερο σεμινάριο στην έκθεση...
--- Τέλος παράθεσης ---
και εγώ μια από τα ίδια  ::salut:: 

nino1969:
Κι εγώ μέσα  :)

s-mat:
Δίπλα στο σπίτι μου και δεν θα έρθω;Αποκλείεται....μέσα και'γω

GRmodeler:
αν υπάρχει ακόμη θέση θα με ενδιέφερε και μένα  ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση