ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο: Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων
arcadios:
Σεμιναριο : Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων
Μεθοδολογία, επίδειξη τεχνικών, συμμετρίες, συρματοσχοινα, βαψιμο, σηματα, σημεια προσοχής.
- Κώστας Πατσαρός - Παύλος Τσέκας -
Το σεμινάριο θα γίνει στα γραφεία της GasPatch Models, Ελ.Βενιζέλου 74 Καλλιθέα,
είναι χώρος άνετος και προσβάσιμος με ιδιαίτερα μοντελιστικό...άρωμα! :wink:
:arrow: 5/11/2011
:arrow: ώρα έναρξης : 11:00
:arrow: όριο ατόμων : 10 άτομα.
Δηλώσεις συμμέτοχης και απορίες εδώ.
Mastoras:
Μέσα εγώ. ::glossa::
Stavros:
Spoiler (hover to show)πότε ρε παίδες ?
κάθε μερα στις 11.00 ?
θα κουραστείτε !
::glossa::
Σ.Σ.
arcadios:
--- Παράθεση από: Stavros στις Οκτωβρίου 25, 2011, 06:47:20 μμ ---Spoiler (hover to show)πότε ρε παίδες ?
κάθε μερα στις 11.00 ?
θα κουραστείτε !
::glossa::
Σ.Σ.
--- Τέλος παράθεσης ---
::glossa:: ::glossa:: υπαρχουν και τα ΠΜ
Lman:
μέσα και εγώ .... ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση