ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο: Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων

(1/15) > >>

arcadios:
Σεμιναριο : Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων

Μεθοδολογία, επίδειξη τεχνικών, συμμετρίες, συρματοσχοινα, βαψιμο, σηματα, σημεια προσοχής.
- Κώστας Πατσαρός  - Παύλος Τσέκας -
Το σεμινάριο θα γίνει στα γραφεία της GasPatch Models, Ελ.Βενιζέλου 74 Καλλιθέα,
είναι χώρος άνετος και προσβάσιμος με ιδιαίτερα μοντελιστικό...άρωμα!  :wink:
 :arrow: 5/11/2011
 :arrow: ώρα έναρξης : 11:00

 :arrow: όριο ατόμων : 10 άτομα.

Δηλώσεις συμμέτοχης και απορίες εδώ.

Mastoras:
Μέσα εγώ. ::glossa::

Stavros:
Spoiler (hover to show)πότε ρε παίδες ?
κάθε μερα στις 11.00 ?
θα κουραστείτε !
 ::glossa::
Σ.Σ.

arcadios:

--- Παράθεση από: Stavros στις Οκτωβρίου 25, 2011, 06:47:20 μμ ---Spoiler (hover to show)πότε ρε παίδες ?
κάθε μερα στις 11.00 ?
θα κουραστείτε !
 ::glossa::
Σ.Σ.
--- Τέλος παράθεσης ---

 ::glossa:: ::glossa::  υπαρχουν και τα ΠΜ

Lman:
μέσα και εγώ ....  ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση