Αποστολέας Θέμα: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48  (Αναγνώστηκε 7161 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pink_panzer

  • "Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε"
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1640
  • Age: 45
  • Τόπος: Κολόμβε, .... την περιέργειά σου
  • "Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω φοβερή μόρφωση"
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #25 στις: Αυγούστου 09, 2011, 02:31:08 μμ »
καθώς και ιδιοκατασκευασμένες bomb racks κάτω από τις πτέρυγες.

Ζήση,έχω την εντύπωση οτι είχαμε κάνει πατέντα bomb rack για την άτρακτο και όχι για τις πτέρυγες,χωρίς να είμαι 100% σίγουρος....

Να συμπληρώσω επίσης οτι στο Fasma,στην Ιπποκράτους, το μοντέλο πωλείται 22,60EUR !!!

Κώστα,έχεις απόλυτο δίκιο.Εκ παραδρομής γράφτηκε "πτέρυγες",η μετατροπή αφορούσε την άτρακτο. :oops:
Τιτανοτεράστιε... :wink:
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 320
  • Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
    • http://WWW.e-KALFAKIS.GR
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #26 στις: Αυγούστου 09, 2011, 03:03:43 μμ »
καλησπερα

επειδη εχω την τυχη να εχω στα χερια μου το αυθεντικο manual της αεροποριας (ειχε βρεθει στο Μοναστηρακι πεταμενο σε σωρους βιβλιων)
ειμαι στην διαθεση σας για οτι βοηθεια θελετε.
Απλως θα γυρισω απο διακοπες μετα τις 15/8.

Μακης 

αν έκανες ένα καλό scanning της σελίδας 381 στα 4000-5000 pixels, θα μας βοήθαγες όλους πολύ
STARFIGHTER

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #27 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 11:50:03 πμ »
Αγόρασα κι εγωτο Ηs126 της Ιταλερι. Συγχαρητήρια στον κ. καλφάκη που από ότι καταλαβαίνω αυτός ώθησε την ιταλερι στο να κυκλοφορήσει και Ελληνική έκδοση. Για το κιτ δε θα γραψω κατι αλλα θα ήθελα να επισημάνω/θυμήσω μερικά πράγματα για την σωστοτερη αποδοση του μοντέλου:

1- Tα ελληνικά Hs ήταν Hs126K με διπλά πολυβόλα στο ρυγχος και φυσικα περισσότερα έχουμε πει εδώ: http://modelclub.gr/forums/index.php/topic,1142.msg419831.html#msg419831
ʼρα θέλει να προστεθεί ένα 2ο πολυβόλο μπροστά. Από την άλλη το κιτ της Ιταλερι μας λυνει τα θεματα των λευκών κωδικών και του χρώματος των εθνοσήμων!

2- Είναι πολύ πιθανό να παραδοθηκαν με τρίχρωμη παραλλαγή σπλίντερ RLM 61/62/63/65, αλλά πολύ γρηγορα να βάφηκαν με σπλίντερ σε χρώματα Light Earth - Dark Green εάνω και Light Blue/Sky κάτω. Roundels σε 6 θέσεις και λωρίδες κάθετες στην ουρά σε FS35200. Όμως πριν ή κατά την έναρξη των εχθροπραξιών βάφηκαν με παραλλαγή Light Earth - Dark Green επάνω και Light Blue/Sky με καμπύλες διαχωριστηκές γραμμές, εθνόσημα σε 4 θέσεις (όχι στην ανω πλευρά της πτέρυγας) σε μεσαίο πλε.
Αρα προσοχή στο σχέδιο παραλλαγής ου προτείνει η Ιταλέρι:  a- Δε τοποθετούμε roundels στην άνω επιφάνεια της πτέρυγας  b-  το patern δεν ταιριάζει ακριβώς με το pattern που φαίνεται στις φώτο, άρα πρέπει κανείς να μελετήσει προσεκτικα τη φώτο για τη σωστή απόδοση του πατερν στην άνω επιφανεια της πτέρυγας και στην αριστερή πλευρά της ατράκτου.
Ως προς το πατερν ελπίζω να βοηθάω εδώ http://helaf.wordpress.com/2007/07/07/henschel-hs126a , ,

3- ,
 Ως προς το χρωμαρτισμό του τσαρουχιού που δίνει η Ιταλερι δε  μπορώ να εκφέρω άποψη επί της κόκκινης φούντας. Αλλά νομίζω πως το τσαρούχι πρέπει ναείναι γκρι με μαυρη σόλα.

4- Για την δεξιά πλευρά πρέπει κανείς να αυτοσχεδιάσει βέβαια, αλλά αν μου επιτρέπεται η παρατήρηση: δε μοιάζει πολύ η δεξια πλευρα της αραλλαγης της Ιταλερι με την δικια μου που έχει γίνει πολλά χρόνια πριν; :mrgreen: Απ' όσο ξερω δεν υπάρχει φώτο του συγκεκριμένου α/φους αό την δεξιά πλευρά.

Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 56
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #28 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 12:11:56 μμ »
Αγόρασα κι εγωτο Ηs126 της Ιταλερι. Συγχαρητήρια στον κ. καλφάκη που από ότι καταλαβαίνω αυτός ώθησε την ιταλερι στο να κυκλοφορήσει και Ελληνική έκδοση. Για το κιτ δε θα γραψω κατι αλλα θα ήθελα να επισημάνω/θυμήσω μερικά πράγματα για την σωστοτερη αποδοση του μοντέλου:

1- Tα ελληνικά Hs ήταν Hs126K με διπλά πολυβόλα στο ρυγχος και φυσικα περισσότερα έχουμε πει εδώ: http://modelclub.gr/forums/index.php/topic,1142.msg419831.html#msg419831
ʼρα θέλει να προστεθεί ένα 2ο πολυβόλο μπροστά. Από την άλλη το κιτ της Ιταλερι μας λυνει τα θεματα των λευκών κωδικών και του χρώματος των εθνοσήμων!

2- Είναι πολύ πιθανό να παραδοθηκαν με τρίχρωμη παραλλαγή σπλίντερ RLM 61/62/63/65, αλλά πολύ γρηγορα να βάφηκαν με σπλίντερ σε χρώματα Light Earth - Dark Green εάνω και Light Blue/Sky κάτω. Roundels σε 6 θέσεις και λωρίδες κάθετες στην ουρά σε FS35200. Όμως πριν ή κατά την έναρξη των εχθροπραξιών βάφηκαν με παραλλαγή Light Earth - Dark Green επάνω και Light Blue/Sky με καμπύλες διαχωριστηκές γραμμές, εθνόσημα σε 4 θέσεις (όχι στην ανω πλευρά της πτέρυγας) σε μεσαίο πλε.
Αρα προσοχή στο σχέδιο παραλλαγής ου προτείνει η Ιταλέρι:  a- Δε τοποθετούμε roundels στην άνω επιφάνεια της πτέρυγας  b-  το patern δεν ταιριάζει ακριβώς με το pattern που φαίνεται στις φώτο, άρα πρέπει κανείς να μελετήσει προσεκτικα τη φώτο για τη σωστή απόδοση του πατερν στην άνω επιφανεια της πτέρυγας και στην αριστερή πλευρά της ατράκτου.
Ως προς το πατερν ελπίζω να βοηθάω εδώ http://helaf.wordpress.com/2007/07/07/henschel-hs126a ,


3- ,
 Ως προς το χρωμαρτισμό του τσαρουχιού που δίνει η Ιταλερι δεμπορώναεκφέρω άποψη επί της κόκκινης φούντας. Αλλά νομίζω πωςτοτσαρούχι πρέπει ναείναι γκριμε μαυρη σόλα.

4- Για την δεξιά πλευρά πρέπει κανείς να αυτοσχεδιάσει βέβαια, αλλά αν μου επιτρέπεται η παρατήρηση: δε μοιάζει πολύ η δεξια πλευρα της αραλλαγης της Ιταλερι με την δικια μου που έχει γίνει πολλά χρόνια πριν; :mrgreen: Απ' όσο ξερω δεν υπάρχει φώτο του συγκεκριμένου α/φους αό την δεξιά πλευρά.

Το μόνο Ελληνικό που έχει το κιτ της Ιταλέρι είναι τα εθνόσημα.Κατά τ'άλλα είναι η Γερμανική έκδοση και όχι η export που είχαμε εμείς.
Για να γίνει σωστό Ελληνικό Henschel θέλει αρκετές -μικρές και μεγάλες-αλλαγές:
-άλλη προπέλα
-άλλο κάλυμα για το ρύγχος με τα διπλά Browning και τα χαρακτηριστικα blister τους.
-τα σκέλη ήταν χωρίς αεροδυναμικά καλύματα μέχρι ψηλά και με διαφορετικά σκαλοπατάκια για τον πιλότο
-άλλο πίνακα οργάνων για τον πιλότο
-άλλο ασύρματο
-αλλαγή του πυροβόλου του παρατηρητή και διαμόρφωση της θυρίδας του
-προσθήκη των κοιλιακών φορέων

Μάλλον αυτά είναι όλα.Εάν κάποιος έχει παρατηρήσει κάτι άλλο ας το προσθέσει.


Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #29 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 12:23:22 μμ »
Για τον τύπο της έλικα; έχεις να μας δείξεις την ανάλογη που πρέπει να αντικαταστήσει στην υπάρχουσα;

Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 56
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #30 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 12:32:52 μμ »
VDM 9-11240,τα έχουμε ξαναπεί και εδώ http://modelclub.gr/forums/index.php?topic=1142.25
Φωτό και τα λοιπά σύντομα.

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #31 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 12:52:12 μμ »
Οκ ο τυπος τς ελικας, απλως δεν εχω καταφερει να βρω φωτο αυτης τς ελικας, εκτος απο τ φωτο που δειχνει τα ελλνικα Hs απο μπροστα. Μπορει να βρεθει απο καποιο αλλο κιτ;

Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 56
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #32 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 12:57:55 μμ »
Οκ ο τυπος τς ελικας, απλως δεν εχω καταφερει να βρω φωτο αυτης τς ελικας, εκτος απο τ φωτο που δειχνει τα ελλνικα Hs απο μπροστα. Μπορει να βρεθει απο καποιο αλλο κιτ;

Δεν γνωρίζω ακόμα γιατί δεν το έχω ψάξει το θέμα διεξοδικότερα,τώρα κάνω την έρευνα ,πιστεύω σύντομα θα έχω περισσότερα στοιχεία.

Αποσυνδεδεμένος Theios Nontas

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 803
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #33 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 02:48:46 μμ »


2- Είναι πολύ πιθανό να παραδοθηκαν με τρίχρωμη παραλλαγή σπλίντερ RLM 61/62/63/65, αλλά πολύ γρηγορα να βάφηκαν με σπλίντερ σε χρώματα Light Earth - Dark Green εάνω και Light Blue/Sky κάτω. Roundels σε 6 θέσεις και λωρίδες κάθετες στην ουρά σε FS35200. Όμως πριν ή κατά την έναρξη των εχθροπραξιών βάφηκαν με παραλλαγή Light Earth - Dark Green επάνω και Light Blue/Sky με καμπύλες διαχωριστηκές γραμμές, εθνόσημα σε 4 θέσεις (όχι στην ανω πλευρά της πτέρυγας) σε μεσαίο πλε.


Μερικές παρατηρήσεις δικές μου σχετικά με το βάψιμο/σήματα

Η δίχρωμη σπλίντερ δεν τεκμηριώνεται πουθενά απο αξιόπιστη πηγή.  Εμφανίζεται μόνο σε 1 προφίλ πολύ παλιό που είχε πρωτοδημοσιευτεί στο air enthusiast πριν 30+ χρόνια. Σ αυτό βασίζονται όλοι, προσωπικά δεν πείθομαι.
Κάθετες λωρίδες στην ουρά δεν βάφτηκαν σε κανένα α/φος της περιόδου 40-41 που έφερε παραλλαγή, και στο HS126 βέβαια, είτε με την splinter είτε με την "τύπου RAF" παραλλαγή.
Εθνόσημα στην ανω επιφάνεια των πτερύγων   δεν βάφτηκαν σε κανένα α/φος της περιόδου 40-41 που έφερε παραλλαγή, και στο HS126 βέβαια, είτε με την splinter είτε με την "τύπoυ RAF" παραλλαγή.
Τα εθνόσημα ήταν μικρότερα και πιό σκούρα απο αυτά που δίνει η Italeri


Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #34 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 07:30:26 μμ »
Για τις καθετες ωριδες Θ.Ν 'εχεις απολυτο δικιο! Μου ξεφυγε -δε φαινονται σε καμια φωτο!
Για το μεγεθος τον εθνοσμων εχεις παλι δικιο -τς ιταλερι ειναι πολυ μεγαλα. Μονο τα μικρα μποορυν να χρσιμοποιθουν στην ατρακτο, αλλα θελουμε ακομα ενα ζευγος μικρα στη κατω επιφανεια πτερυγων.
Για το χρωμα τους ενοουσα οτι αν πριν τον Οκτ/1940 ειχαμε εθνοσημα σε ~FS3520:
τοτε της Ιταλερι θα μπορουσαν να αναπαριστουν το μεσαιο μπλε που χρσιμοποι'ηθκε μετα τον Οκτ/1940:

Τελικα ολες αυτες οι φωτο δειχνουν την τριχρωμη παραλλαγη;

Αποσυνδεδεμένος Ελιξ-ιριος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2163
  • Age: 48
  • Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Hs-126 απο την Italeri σε 1/48
« Απάντηση #35 στις: Δεκεμβρίου 11, 2011, 08:47:36 μμ »
Spoiler (hover to show)

Tags: hs-126