Τα Ελληνικά πρέπει να είχαν την παραλλαγή που περιγράφεται στο manual (χρώματα εξαγωγής) όταν παραλήφθηκαν. Υπάρχει κάποιο αδιευκρίνιστο σημείο με το χρώμα των κάτω επιφανειών. Το manual γράφει "κυανούν 65,24" ήταν δηλ ανάμειξη RLM 65+24?? Σε τί αναλογία?? (τρέχα γύρευε...). Μήπως το 24 (το οποίο ήταν ένα σκούρο μπλέ χρώμα) προοριζόταν για τα εθνόσημα??
Απο φωτο που υπάρχουν πάντως φαίνεται οτι οι οδηγίες του manual
δεν ακολουθήθηκαν για τα αεροσκάφη με την splinter παραλλαγή
οσον αφορά εθνόσημα και διακριτικά: 
(αν κάποιος την έχει σε καλύτερη ανάλυση θα μ΄ενδιέφερε

)
-Εθνόσημα δεν βάφτηκαν στις επάνω επιφάνειες των πτερύγων, ούτε οι λωρίδες στο rudder, αντιθέτως μπήκαν εθνόσημα στην άτρακτο, κάτι που δεν προβλέπεται στο εγχειρίδιο. Οι δε κωδικοί Σ 39 κλπ, ήταν μαύροι και όχι άσπροι.
Πιθανότατα τα α/φη ήρθαν στην Ελλάδα χωρίς διακριτικά, μόνο με την παραλλαγή και κάποιο προσωρινό πολιτικό νηολόγια και κωδικοί-εθνόσημα βάφτηκαν στο ΚΕΑ με διαφορετικό τρόπο απο αυτόν του manual.
Επίσης η παραλλαγή "τύπου RAF" για την οποία δίνει σχέδιο και χαλκομανίες το κιτ
δεν είχε εθνόσημα στην επάνω επιφάνεια των πτερύγων και στην κάτω είχε
μικρότερα, ίδια διάμετρο με τής ατράκτου περίπου, φωτο
εδώ