Μισό λεπτό να μαζέψω το σαγόνι απο το πάτωμα για να μπορέσω να σχολιάσω...
Δεν υπάρχουν λόγια για το mustang.... απλά συγχαρητήρια. Επίσης με αρέσει πολύ το επίπεδο φθοράς του.
Και κυρίως ευχαριστούμε πολυ για την αναλυτική παρουσίαση, μπας και μάθουμε τίποτα και εμείς οι θνητοί (αλλά που... λέμε τώρα)