Κουκλί βγήκε φίλε Χρήστο! Μπράβο και πάλι μπράβο! Μ'αρέσει που εκτός από 'απρόσεκτο' καμουφλάζ, έχεις κάνει και ωραίο λέρωμα στους τροχούς. 
Μόνο λίγο οι καπνιές ίσως να ήθελαν λίγο προσοχή, πιο στενές στο χείλος προσβολής (μπροστά), και να φαρδαίνουν όσο πάνε πίσω.
Σ ευχαριστω Παναγιωτη να σαι καλα! Οντως οι καπνιες ισος ειναι λιγο φαρδυες μπροστα αλλα ενταξει, στο επομενο θα ειναι καλυτερες, νομιζω δληλαδη...

Για τις φωτο δε ξερω πως μπαινουν η μια διπλα στην αλλη,

ελπιζω ομως να μη με κραξουν!! χαχαχ
Καλησπέρα φίλε,
Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!! Πάντα τέτοιες κατασκευές να κάνεις για να χαίρονται τα ματάκια μας... 
Καλό βράδυ!
Απόστολος 

Αποστολε σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Καλο βραδυ φιλε!
Παιδια ειλικρινα χαιρομαι που σας αρεσει!
