Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Υπό κατασκευή
»
Θέμα:
P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
6
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945) (Αναγνώστηκε 17560 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ALEX_SSGTi
Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
MC crew
Scale 1/32
Μηνύματα: 9128
Age: 49
Τόπος: Πειραιάς
Μοdelling is just fun!
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #75 στις:
Ιανουαρίου 23, 2012, 02:01:03 μμ »
Κλασικός Γιάννης! Πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα...
Καταγράφηκε
zaxos345
Scale 1/35
Μηνύματα: 1162
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #76 στις:
Ιανουαρίου 23, 2012, 02:01:56 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά
Γιάννης
Καταγράφηκε
FLY LOW HIT HARD.... S.L.U.F.F.
Ορεστης
Scale 1/48
Μηνύματα: 636
Age: 58
Τόπος: Θεσσαλονικη
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #77 στις:
Ιανουαρίου 24, 2012, 09:11:27 πμ »
Εξαιρετικά όμορφη και καθαρή η δουλειά σου φίλε μου!!!Αν και σε πήγαν λίγο πίσω τα εθνόσημα κατάφερες
να το διορθώσεις και να μας παρουσιάσεις αυτό το πανέμορφο αποτέλεσμα.Καλή συνέχεια με τα υπόλοιπα
βρωμίσματα και καλά τελειώματα.
Καταγράφηκε
FANTOMAS......
Scale 1/48
Μηνύματα: 845
Age: 51
Τόπος: καρδιτσα
Φωτοπουλος Νεκταριος
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #78 στις:
Ιανουαρίου 24, 2012, 09:36:36 πμ »
πσρσ πολυ καθαρη δουλεια μπραβο
Καταγράφηκε
Φωτοπουλος Νεκταριος
zaxos345
Scale 1/35
Μηνύματα: 1162
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #79 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 04:14:48 μμ »
Παιδιά καλησπέρα, μιας και αυτή τη βδομάδα υπάρχει χρόνος, γκαζώνουμε λίγο. Λοιπόν το μοντελάκι περάστηκε με βερνικάκι ματ Xtracryliχ, μιας και δεν είναι πολύ ματ, ώστε να μπορώ να κάνω blending τα λάδια.
Το πρίν
Τα σύνεργα...
Η αρχή...
και εδώ μετά από το blending. Βέβαια μετά από αυτή την διαδικασία συνέχισα με τα λάδια βρωμίζοντας το μοντέλο στο επιθυμητό επίπεδο.
Μπορείτε να διαπιστώσετε την χρωματική απόδοση των λαδιών στο αυτούσιο χρώμα
Το λαθάκι στο εθνόσημο διορθώθηκε, δεν το δείχνω γιατί το ανακάλυψα και εγώ από την φωτό!!!
Τελικά τα λάδια είναι θαυματουργά!!! Ελπίζω να σας αρέσει.
Θα τα αφήσω να στεγνώσουνε λίγο και θα συνεχίσουμε με τα λοιπά.
Παρατηρήσεις, σχόλια ευπρόσδεκτα
Γιάννης
Καταγράφηκε
FLY LOW HIT HARD.... S.L.U.F.F.
Yankee
Scale 1/144
Μηνύματα: 138
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #80 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 04:25:34 μμ »
Πάρα πολύ ωραία η φθορά/ξεθώριασμα με τα λάδια! Επίσης είναι εξαιρετικός ο τόνος ματ/σατεν εως τώρα που έχει γενικά το μοντέλο.
Καταγράφηκε
labros87
Scale 1/35
Μηνύματα: 5525
Age: 39
Τόπος: Αγρίνιο
72scale for ever!
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #81 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 04:46:16 μμ »
Εντυπωσιακο το αποτελεσμα!!
Για μενα ειναι πολυ δυσκολη η φθορα με λαδια.Παρ'ολα αυτα θελω να τη δοκιμασω την τεχνικη καποια στιγμη.
Καλα τελειωματα!!!
Καταγράφηκε
zaxos345
Scale 1/35
Μηνύματα: 1162
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #82 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 04:53:51 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά, Λάμπρο είναι πανεύκολο, τα λάδια συγχωρούνε απίστευτα!
Γιάννης
Καταγράφηκε
FLY LOW HIT HARD.... S.L.U.F.F.
tito
IPMS 1309
Scale 1/35
Μηνύματα: 1620
Age: 40
Τόπος: Αθήνα
Χρήστος Μπαλής
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #83 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 05:24:15 μμ »
Πολυ ομορφο αποτελεσμα φιλε μπραβο σου!
Καταγράφηκε
kido
Χριστόδουλος Κυδωνιεύς IPMS Newbie 1294
Scale 1/48
Μηνύματα: 557
Age: 46
Τόπος: κ. Πατήσια
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #84 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 05:28:21 μμ »
Πολλά μπράβο, φοβερό αποτέλεσμα και πολύ αληθοφανές!!!!!
Καταγράφηκε
The world is full of kings and queens who blind you eyes and steal you dreams is
HEAVEN AND HELL
zaxos345
Scale 1/35
Μηνύματα: 1162
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #85 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 05:31:46 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά.
Γιάννης
Καταγράφηκε
FLY LOW HIT HARD.... S.L.U.F.F.
BLACK SHEEP
Scale 1/48
Μηνύματα: 775
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σουρλής Γιώργος
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #86 στις:
Ιανουαρίου 25, 2012, 06:25:44 μμ »
Zaxos το παρακολουθώ από την αρχή αυτή την κατασκευή και μέχρι τώρα έχεις κάνει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά σε όλα τα στάδια της.
Υ.Γ. αυτό με τα λάδια που έχεις κάνει, μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο παραπάνω; χρησιμοποιείς χρώμα λάδιου λίγο ποιο ανοιχτο η σκούρο από το βασικό;
Καταγράφηκε
Ορεστης
Scale 1/48
Μηνύματα: 636
Age: 58
Τόπος: Θεσσαλονικη
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #87 στις:
Ιανουαρίου 26, 2012, 09:28:02 πμ »
Ακόμα ένα μεγάλο Μπράβο για την δουλειά σου φίλε.Είναι υπέροχη,καθαρή και κατά την γνώμη μου ρεαλιστική!!!
Καλά τελειώματα Γιάννη.
Καταγράφηκε
FANTOMAS......
Scale 1/48
Μηνύματα: 845
Age: 51
Τόπος: καρδιτσα
Φωτοπουλος Νεκταριος
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #88 στις:
Ιανουαρίου 26, 2012, 11:16:38 πμ »
πολλα μπραβο
Καταγράφηκε
Φωτοπουλος Νεκταριος
nasos79
Scale 1/35
Μηνύματα: 1585
Age: 47
Mind the wrench...
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #89 στις:
Ιανουαρίου 26, 2012, 06:59:46 μμ »
Α ρε Γιάννη...
Θαύματα κάνεις!!!
Αυτό το blending το είχα δοκιμάσει κάποτε σε ένα P-47 μεταλλικό. Εκπαραθυρώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.
Είσαι πολύ ωραίος! Προχώρα!
Καταγράφηκε
jim-eta
Scale 1/35
Μηνύματα: 4268
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #90 στις:
Ιανουαρίου 26, 2012, 07:45:22 μμ »
Πανέμορφο και εξαιρετικότατο όπως μας έχεις συνηθήσει Γιάννη.
Καταγράφηκε
JohnMet
Scale 1/35
Μηνύματα: 1827
Age: 42
Τόπος: Κρήτη
Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #91 στις:
Ιανουαρίου 26, 2012, 07:56:51 μμ »
Εντυπωσιακό για άλλη μια φορά... Απόλαυση η κάθε κατασκευή !!!!
Καταγράφηκε
c.nemo
Scale 1/35
Μηνύματα: 4824
Age: 54
Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
σταμάτης άνθης
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #92 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 05:49:26 πμ »
Υπέροχο Γιάννη ,καλή συνέχεια ,......όντως τα λάδια είναι θαυματουργά αλλά χρειάζονται και χέρι!
Καταγράφηκε
"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957
star570133
Scale 1/72
Μηνύματα: 155
Age: 49
Τόπος: Χανία
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #93 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 06:14:58 πμ »
Γιάννη πάρα πολύ όμορφη δουλειά!!!!!!
Δεν έρχεσαι απο το σπίτι, για καφεδάκι και να κάνεις και το δικό μου;
Δημήτρης
Καταγράφηκε
zaxos345
Scale 1/35
Μηνύματα: 1162
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #94 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 06:35:23 πμ »
Παιδιά καλημέρα και ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Όσον αφορά την τεχνική, ουσιαστικά χρησιμοποιείς λάδια κοντά στις τονικότητες των χρωμάτων και όχι άσχετα π.χ. δεν θα έβαζα εδώ μπλέ. Σκοπός είναι σταδιάκα να δημιουργήσεις ένα φίλτρο και να αποδώσεις μια φθορά στο αρχικό χρώμα. Παράλληλα αυτό που έκανα επιπλέον ηταν να το βρωμίσω και λίγο παραπάνω. Δεν είχα φωτό του πραγματικού, οπότε αυτοσχεδίασα σε σημείο που να μην υπερβάλω (ελπ'ζω να τα κατάφερα).
Από όσο ξέρω αυτη η τεχνική είναι ιδιαίτερα διεδομένη στους ''αρματιστές''.
Γιάννης
Καταγράφηκε
FLY LOW HIT HARD.... S.L.U.F.F.
jnsimos
Scale 1/48
Μηνύματα: 434
Age: 49
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #95 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 11:31:33 πμ »
Πολύ ωραία παρουσίαση και εκνευριστικά καθαρή κατασκευή - βάψιμο... Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα! Απλά άψογο.
Καταγράφηκε
zaxos345
Scale 1/35
Μηνύματα: 1162
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #96 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 09:32:25 μμ »
Παιδιά καλησπέρα, λοιπόν λίγο chipping με silver pencil, διακριτικό και όχι έντονο, λίγο παίξιμο με σκόνες mig, βερνικάκι και αποκάλυψη των διαφανών. Σας το παρουσιάζω ''κουτσό'' ακόμα αλλά βρισκόμαστε ακόμα πιο κοντά στο τέλος
Γιάννης
Καταγράφηκε
FLY LOW HIT HARD.... S.L.U.F.F.
Wildcat
...ή απλά Γάτος
Scale 1/35
Μηνύματα: 3197
Age: 51
Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #97 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 10:15:55 μμ »
Εξαιρετική δουλειά Γιάννη! Μπράβο!
Καταγράφηκε
mixalis
Scale 1/35
Μηνύματα: 1917
Age: 63
Τόπος: ΑΘΗΝΑ (ΚΑΛΑΜΑΚΙ)
modelclub.gr
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #98 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 10:31:45 μμ »
Παράθεση από: Wildcat στις Ιανουαρίου 27, 2012, 10:15:55 μμ
Εξαιρετική δουλειά Γιάννη! Μπράβο!
x2
Καταγράφηκε
bill-larisa
Scale 1/35
Μηνύματα: 1586
Age: 49
Τόπος: Λαρισα
Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
«
Απάντηση #99 στις:
Ιανουαρίου 27, 2012, 11:56:11 μμ »
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
6
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
p-51
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Υπό κατασκευή
»
Θέμα:
P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)